Gå til innhold

Ha med hunden til sykehuset

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen dager siden fikk jeg beskjed om at moren mon ville gå bort, vi har bare noen dager med henne igjen. Jeg har så lyst til å ta med hunden hennes bort, fordi de var som to bestevenner..

er dette noe mulighet?

Anonymkode: 239c2...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok en mulighet. Hør med personalet på avdelingen som din mor ligger på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med avdelingen. Kan tenke meg at de kan gjøre et unntak i dette tilfelle? Er det en stor hund? Trist at moren din er så syk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, mintgrønn skrev:

Hør med avdelingen. Kan tenke meg at de kan gjøre et unntak i dette tilfelle? Er det en stor hund? Trist at moren din er så syk :(

Det er en liten pomeranian. Jeg vil angre resten av livet mitt hvis jeg ikke lot de to ha sitt siste forvel

Anonymkode: 239c2...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må spørre på sykehuset, evt om din mor er i stand til å komme opp i rullestol og bli trillet ut eller få hele sengen trillet dit hun kan møte hunden. Hund er i seg selv et stort allergen, som kan blir veldig allergifremkallende for andre som ligger der, så du må snakke med de ansatte først. Håper dere finner en løsning. 

Anonymkode: 7753b...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må spørre sykehuset. Da bestefaren min var på det siste tok vi med hunden, men måtte da trille han ut så de fikk hilse. Begge satte veldig stor pris på det møtet, og det virket som hunden skjønte at han var døende, for hun sluttet å gå og lete etter han etter dette møtet. 

Anonymkode: 5c834...580

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tviler på du får ta hunden inn på sykehuset, men hør om å få hjelp til å ta moren din utenfor. Best å ringe avdelingen på sykehuset. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må spørre sykehuset ja for det kan være mange som er allergi mot hund som ligger allerede på sykehuset.

Kanskje de finner en annen vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...