AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Dater en fyr som jeg er ganske interessert i, men usikker på. for det første er han veldig kjekk og får mye oppmerksomhet fra andre kvinner (haugevis av likes og kommentarer på fb og instagram), for det andre blir jeg usikker på han fordi han: 1. er av og på 2. alltid sier at jeg må invitere til ditt og datt, men sjelden tar konkret initiativ selv (ikke keen nok?) 3. er aktiv på datingsiden og bytter fortsatt bilder der 4. som regel åpner han alltid snap med en gang, men noen kvelder går det 3-4 timer uten at han åpner de. jeg tenker da han dater andre.. Hva vill du gjort/tenkt? er redd for å bli såra etter mange drittsekker :/ Anonymkode: 926ee...d91
Neutral90 Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Det kan fort ta meg noen timer å svare på snap, folk kan være opptatt. jeg anbefaler og avklare litt, er det ok å date andre osv? Inntil da - ikke uro deg, han har sikkert annet å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Hvis han er på datingsider har han sikkert flere. Hvertfall hvis han er kjekk. Snakker av erfaring 😕 Kan kanskje høres ut som han holder deg på gress, men det er selvsagt vanskelig å si, noen er generelt tafatte. Anonymkode: 1fa86...df2 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Sikkert en dude som har et flust av damer tipper jeg, som har mange ff. Hadde ikke vært noe for meg. Anonymkode: e927b...6dd
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Vær forsiktig. Jeg kjenner en mann som rett og slett er hyperaktiv på datingsider. Han kan i perioder date en ny hver dag. Noen dater han flere ganger også. Og gjerne flere seriedater. Jeg tror han er noe desperat etter oppmerksomhet. Men å se han i aksjon har gjort at jeg selv ikke orker å date fordi jeg er livredd for å møte en slik fyr. Han har også latterlig høye krav til damer. Litt for stor rumpe (normalvektige damer) litt for små pupper, en skjev tann, feil øyenfarge osv osv. Helt grusomt å høre han når han bedømmer damer. Anonymkode: f8d0c...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vær forsiktig. Jeg kjenner en mann som rett og slett er hyperaktiv på datingsider. Han kan i perioder date en ny hver dag. Noen dater han flere ganger også. Og gjerne flere seriedater. Jeg tror han er noe desperat etter oppmerksomhet. Men å se han i aksjon har gjort at jeg selv ikke orker å date fordi jeg er livredd for å møte en slik fyr. Han har også latterlig høye krav til damer. Litt for stor rumpe (normalvektige damer) litt for små pupper, en skjev tann, feil øyenfarge osv osv. Helt grusomt å høre han når han bedømmer damer. Anonymkode: f8d0c...bdd Uff.. mister helt motet når jeg hører om sånne menn.. Han har nok mange ja, jeg er nok en i rekka bare Anonymkode: 926ee...d91
Gjest O.G. Skrevet 31. oktober 2016 #7 Skrevet 31. oktober 2016 På 29.10.2016 den 23.21, AnonymBruker skrev: Dater en fyr som jeg er ganske interessert i, men usikker på. for det første er han veldig kjekk og får mye oppmerksomhet fra andre kvinner (haugevis av likes og kommentarer på fb og instagram), for det andre blir jeg usikker på han fordi han: 1. er av og på 2. alltid sier at jeg må invitere til ditt og datt, men sjelden tar konkret initiativ selv (ikke keen nok?) 3. er aktiv på datingsiden og bytter fortsatt bilder der 4. som regel åpner han alltid snap med en gang, men noen kvelder går det 3-4 timer uten at han åpner de. jeg tenker da han dater andre.. Hva vill du gjort/tenkt? er redd for å bli såra etter mange drittsekker :/ Anonymkode: 926ee...d91 Kuttet ut all kontakt.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #8 Skrevet 31. oktober 2016 Høres ut som siste fyr jeg datet...(mulig det er det, hvis han bor i Oslo og er i tidlig tredveår). Uansett - han datet faktisk ikke andre enn meg, men jeg droppet ham likevel da jeg fant oppførselen lite attraktiv. Anonymkode: c2da9...e5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå