Gå til innhold

Redd for å bli forelsket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hallo.

Har nylig funnet tonen med en utrolig flott fyr og vi finner på utrolig mye morsomt sammen. Han er den første som har gitt meg sommerfugler i magen og det ser ut til at han har et godt øye for meg også. Problemet er likevel sånn at jo nærmere hverandre vi blir jo mer trekker jeg meg selv unna. Jeg er redd for å bli ordentlig forelsket i han i frykt for at det ikke skal bli gjengjeldt. Vet det virker motstridende da jeg tror han er glad i meg også men jeg frykter likevel noe. Jeg tror han har merket at jeg trekker meg når han tar på meg osv, og jeg føler han nå gir mer og mer oppmerksomhet til andre jenter. Jeg har aldri opplevd noe problematisk når det kommer til tillit til andre, så er det sagt. Hvorfor er jeg så redd, tror dere? Jeg vil ikke miste han heller. (Er begge 21 om det betyr noe)

Anonymkode: 4d21a...f88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du er usikker på deg selv? Hadde det ikke vært greit og prøvd å snakke litt med han om det? Jeg skjønner det kan være skummelt å blottlegge slike følelser for han når du er litt redd for å fortelle hva du føler. Men hvis du stoler på han, tror du ikke det ville lette litt på stemningen? Har du vært i et forhold med andre før? Har du noe å sammenligne med? Det med følelser for andre er vanskelig. Det er skummelt å nærme seg andre sånn og fortelle hva man føler. Man er redd for å bli såret. Det er en forsvarsmekanisme, du vil skjerme deg. Men jeg er sikker på at når det skjer så vil det føles riktig. Det må føles riktig selv om kanskje fornuften og hjernen arbeider litt ekstra. Kanskje du bare trenger litt mer tid. 

Lykke til! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...