AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg og venninne ble med en mann hjem for nach i går. Han ga oss alkohol. Vi satt og snakket. Så husker hverken jeg eller venninnen min overgangen, og jeg har blacket ut noen timer i natt, men plutselig var det et helt annet scenario med vill sex der han gikk mellom meg og henne. Sex med en og så den andre. Kysse den ene mens han skulle ha den andre til å gå ned på han. Jeg hadde aldri gått med på dette om jeg ikke hadde drukket så mye alkohol - men problemet mitt er at jeg ikke husker hvordan det kom igang, og at fra det punktet jeg husker gjorde jeg bare som han sa. Ingen av oss motsatte oss det han ønsket og gjorde, men i dag har jevn tenkt at det er noe fryktelig galt med situasjonen? Jeg og venninnen min er begge 20 år. Han var over 30. Er dette et overgrep? Jeg føler meg ikke traumatisert, men tenker på hvordan en voksen mann kan finne på noe sånt. Anonymkode: 54c64...63b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Han kan ha puttet noe i drinken deres, siden det svartnet sånn. Gå på legevakten og få tatt sædprøver/biologiske spor. Det kan være andre spor enn kun sæd. Dere burde gå dit begge to. Det kan nok kalles et overgrep, om dere ble dopet ned uten å være klar over det. Hadde anmeldt etter å ha sikret spor. Anonymkode: 47ec7...bcc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå