AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #21 Skrevet 3. november 2016 På 10/29/2016 den 20.50, AnonymBruker skrev: Jeg er nylig singel, han har vært singel lenge. Vi har vært venner i mange år, og det har nesten like lenge vært 'noe' i lufta. Vi har aldri snakket om det noe mer enn at han er overbevist om at andre tror det er noe mellom oss. Etter at jeg ble singel har han 'trappet opp'. Han vil treffes oftere, og har også spandert på meg ute, noe han ikke gjorde før. Hva tror dere? Er han interessert? Hvordan skal jeg finne det ut uten å drite meg ut? Glemte å si at jeg er interessert i ham! Vi er i begynnelsen av trettiårene begge to. Anonymkode: 0a420...262 Høres interessert ut ja! Opplevde det samme når jeg ble singel. Men jeg var så forduftet og rar den perioden, tok ingen "hint" og skjønte ikke Anonymkode: a256d...8b4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #22 Skrevet 3. november 2016 På 10/30/2016 den 15.59, AnonymBruker skrev: Herregud ....er du blitt 30år uten å skjønne at mannfolk aldri kan være venner med kvinnfolk ? Jada ...vi går bort til kvinnfolk på byn f.eks fordi vi er ute etter en venn ...."plystre plystre" .. Anonymkode: 07b5c...822 Enig. Alle mann/kvinne vennskap er basert på at en eller begge parter var interessert på et eller annet tidspunkt. Anonymkode: d651d...363
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #23 Skrevet 3. november 2016 På 29. oktober 2016 den 20.50, AnonymBruker skrev: Jeg er nylig singel, han har vært singel lenge. Vi har vært venner i mange år, og det har nesten like lenge vært 'noe' i lufta. Vi har aldri snakket om det noe mer enn at han er overbevist om at andre tror det er noe mellom oss. Etter at jeg ble singel har han 'trappet opp'. Han vil treffes oftere, og har også spandert på meg ute, noe han ikke gjorde før. Hva tror dere? Er han interessert? Hvordan skal jeg finne det ut uten å drite meg ut? Glemte å si at jeg er interessert i ham! Vi er i begynnelsen av trettiårene begge to. Anonymkode: 0a420...262 Vær litt hard to get for da blir han mer vill, men ikke vær alt for hard to get. Man kan bli lei hvis man skal være alt for hard to get!!! Han er nok litt keeen, mer keen blir man av hvis man er vanskelig å få, MEN IKKE ALT FOR HARD TO GET ;))) Anonymkode: e6119...611
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå