AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg er nylig singel, han har vært singel lenge. Vi har vært venner i mange år, og det har nesten like lenge vært 'noe' i lufta. Vi har aldri snakket om det noe mer enn at han er overbevist om at andre tror det er noe mellom oss. Etter at jeg ble singel har han 'trappet opp'. Han vil treffes oftere, og har også spandert på meg ute, noe han ikke gjorde før. Hva tror dere? Er han interessert? Hvordan skal jeg finne det ut uten å drite meg ut? Glemte å si at jeg er interessert i ham! Vi er i begynnelsen av trettiårene begge to. Anonymkode: 0a420...262
Ardenus Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Ja, han er interessert. (altså vi vet jo ikke, men kan høres slik ut) Dessuten, er det så farlig hvis du spør han om det er noe mellom dere eller ei? Om dere vil teste det ut eller ei.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 1 time siden, Ardenus skrev: Ja, han er interessert. (altså vi vet jo ikke, men kan høres slik ut) Dessuten, er det så farlig hvis du spør han om det er noe mellom dere eller ei? Om dere vil teste det ut eller ei. Men hva er det som får deg til å mene at han er interessert? Er en mann som treffer en kvinne jevnlig på tomannshånd alltid interessert? Anonymkode: 0a420...262
Ardenus Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hva er det som får deg til å mene at han er interessert? Er en mann som treffer en kvinne jevnlig på tomannshånd alltid interessert? Anonymkode: 0a420...262 Nei, men en kompis som tar veldig mye kontakt er som regel mer interessert enn hva en vanlig venn er. Hvor ofte sender dere meldinger til hverandre? 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Ja han er nok interessert , men du kan spørre han. Hu jeg driver med spørte meg " jeg tar dette direkte, likte du meg da vi studerte sammen". Jeg svarte på det og tok det helt greit. Anonymkode: bf055...18c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nylig singel, han har vært singel lenge. Vi har vært venner i mange år, og det har nesten like lenge vært 'noe' i lufta. Vi har aldri snakket om det noe mer enn at han er overbevist om at andre tror det er noe mellom oss. Etter at jeg ble singel har han 'trappet opp'. Han vil treffes oftere, og har også spandert på meg ute, noe han ikke gjorde før. Hva tror dere? Er han interessert? Hvordan skal jeg finne det ut uten å drite meg ut? Glemte å si at jeg er interessert i ham! Vi er i begynnelsen av trettiårene begge to. Anonymkode: 0a420...262 Herregud ....er du blitt 30år uten å skjønne at mannfolk aldri kan være venner med kvinnfolk ? Jada ...vi går bort til kvinnfolk på byn f.eks fordi vi er ute etter en venn ...."plystre plystre" .. Anonymkode: 07b5c...822 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud ....er du blitt 30år uten å skjønne at mannfolk aldri kan være venner med kvinnfolk ? Jada ...vi går bort til kvinnfolk på byn f.eks fordi vi er ute etter en venn ...."plystre plystre" .. Anonymkode: 07b5c...822 Vi ble ikke kjent på byen, vi ble kjent for mange år siden gjennom felles kjente. Endrer det ting, mener du? Kan du forklare? TS Anonymkode: 0a420...262
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #8 Skrevet 30. oktober 2016 21 timer siden, Ardenus skrev: Nei, men en kompis som tar veldig mye kontakt er som regel mer interessert enn hva en vanlig venn er. Hvor ofte sender dere meldinger til hverandre? Vi er voksne begge to, med travle jobber osv. Det er ikke slik at vi har kontakt hver dag akkurat. Endringen ligger i at han tar mer kontakt nå enn tidligere, da det nesten bare var jeg som tok initiativer. kanskje han synes det er letter nå som jeg er singel? TS Anonymkode: 0a420...262
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #9 Skrevet 30. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja han er nok interessert , men du kan spørre han. Hu jeg driver med spørte meg " jeg tar dette direkte, likte du meg da vi studerte sammen". Jeg svarte på det og tok det helt greit. Anonymkode: bf055...18c Tviler på at jeg tør det. Har mye å tape. TS Anonymkode: 0a420...262
Diamond99 Skrevet 30. oktober 2016 #10 Skrevet 30. oktober 2016 Du kan selvfølgelig vente til han tar det neste steget, men det kan hende det aldri skjer. Si at du er tiltrukket av han, uansett hvor upassende du føler at beliggenheten og tidspunktet er. Og så får du bare håpe på det beste, for livet handler om å ta sjanser. Lar du være å fortelle han det, så kommer han sikkert til å bli sammen med en annen. Og det ønsker du jo ikke? Du får avgjøre om du vil ta risikoen for å miste et bra vennskap, men det kan jo hende han føler det på samme måte som deg. Høres iallfall veldig sånn ut Eller så kan du starte å ta på han en gang i ny og ne- på armen f.eks. For da ser du jo om han liker fysisk kontakt fra deg. Litt lenger og oftere øyekontakt enn dere pleier, du kan sette deg litt nærmere han enn vanlig og smile mer til han. Funker sikkert det óg. Masse lykke til iallfall!
Gjest Minesveiper Skrevet 30. oktober 2016 #11 Skrevet 30. oktober 2016 Etter at du ble singel har han trappet opp. Der har du svaret ditt ts. Han er nok interessert
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #12 Skrevet 30. oktober 2016 1 time siden, Minesveiper skrev: Etter at du ble singel har han trappet opp. Der har du svaret ditt ts. Han er nok interessert Håper det stemmer Hvis ikke er det kanskje sånn at han har trappet opp fordi han synes synd på meg nå som jeg er singel, og vil støtte meg i det som han kan tenke er en vanskelig situasjon? Glad for at du svarte, Minesveiper. Du er mitt KG-crush, virker så gjennomført grei i alt du skriver. TS Anonymkode: 0a420...262
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #13 Skrevet 30. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud ....er du blitt 30år uten å skjønne at mannfolk aldri kan være venner med kvinnfolk ? Jada ...vi går bort til kvinnfolk på byn f.eks fordi vi er ute etter en venn ...."plystre plystre" .. Anonymkode: 07b5c...822 Menn kan aldri være venn med kvinnfolk.... Kommer du fra en annen galakse? Så klart et mannfolk kan være venn med en av det motsatte kjønn. Kanskje det er sjeldent, men er ikke alle menn som kun ser et hull, men faktisk ser hele mennesket. Noen menn klarer også å reflektere og dominere over egne dyriske drifter. Kanskje rart å forstå for de som lar driftene styre seg...men men verden er større en du tror. ut i fra uttalelsen din, så må jeg også si at man ikke er homo selv om man ikke hpper på hver eneste dame mann ser eller som snakker til en. Anonymkode: bae0f...4e4
Den mystiske Skrevet 31. oktober 2016 #14 Skrevet 31. oktober 2016 TS: Er rimelig sikker på at han er interessert på en eller annen måte i og med at han nå tar mer kontakt med deg enn tidligere. Synes du det er litt "skummelt" å konfrontere han ved å spørre, så kan du alltids klappe han på skuldra eller stryke på ryggen forsiktig når det passer seg. Menn merker slike hint. Dette kommer til å gå bra. Viktig å smi mens jernet er varmt. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #15 Skrevet 1. november 2016 På 31. oktober 2016 den 14.38, Den mystiske skrev: TS: Er rimelig sikker på at han er interessert på en eller annen måte i og med at han nå tar mer kontakt med deg enn tidligere. Synes du det er litt "skummelt" å konfrontere han ved å spørre, så kan du alltids klappe han på skuldra eller stryke på ryggen forsiktig når det passer seg. Menn merker slike hint. Dette kommer til å gå bra. Viktig å smi mens jernet er varmt. Lykke til! Takk! Et vennskapelig klapp er vel innenfor det jeg tør å gjøre. TS Anonymkode: 0a420...262
Gjest made4u Skrevet 1. november 2016 #16 Skrevet 1. november 2016 Det er nok du TS som må ta initiativet, årsaken til det er jo fordi du kommer fra ett nylig forhold som er slutt, hvis jeg hadde vært han så hadde jeg ikke akkurat prøvd meg på deg selv om jeg hadde hatt følelser for deg og det tolker jeg det til at han har. For meg er jenter som nylig kommer fra ett forhold uaktuelle en stund, nettopp fordi dem nylig kom fra ett forhold og jeg vil de skal lande det og vil jo ha ei som er klar for noe nytt - er du som må sende det signalet om at det er du...
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #17 Skrevet 1. november 2016 I Sylvi Listhaug? Jepp. Anonymkode: 99366...c52
jabx Skrevet 2. november 2016 #18 Skrevet 2. november 2016 Inviter ham hjem på vin/øl, eller ut på tilsvarende. Drikk dere småfulle. Se hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #19 Skrevet 2. november 2016 På 10/30/2016 den 22.17, AnonymBruker skrev: Menn kan aldri være venn med kvinnfolk.... Kommer du fra en annen galakse? Så klart et mannfolk kan være venn med en av det motsatte kjønn. Kanskje det er sjeldent, men er ikke alle menn som kun ser et hull, men faktisk ser hele mennesket. Noen menn klarer også å reflektere og dominere over egne dyriske drifter. Kanskje rart å forstå for de som lar driftene styre seg...men men verden er større en du tror. ut i fra uttalelsen din, så må jeg også si at man ikke er homo selv om man ikke hpper på hver eneste dame mann ser eller som snakker til en. Anonymkode: bae0f...4e4 Nei menn kan aldri være ekte venner med kvinnfolk. De fleste kvinnfolk har opplevd det flere ganger at de har hatt en mannlig venn i flere år. Plutselig så får de vite helt sjokkerte at mannen har utviklet følelser for dem. Her er det mannen som har klart å lure seg selv i opptil flere år og undertrykket sine egne følelser. Lurte meg selv slik selv i flere år. Så jeg vet hvordan du føler det. Kvinnfolk på sin side har større interesse av å ha flere menn som venner. Da har dem allitds noen å ringe hvis noe trengs å fikses, taxi kjøring, dekkskift osv. Så holder hun flere menn på "gress" på den måten. Og de tror at bare de er greie lenge nok så vil hun nok en dag se hva hun går glipp av og bli sammen med dem. Vel "Shocking news" it will never happen. Så at du bruker tiden din på å gjøre tjenesteytelser for "venninnene" dine istedenfor å finne noen kvinnfolk som vil suge deg istedenfor alle andre blir opp til deg da - men sånn er det nå. Jeg regner med du er mannfolk btw, siden det sier seg selv at du ikke kan svare som et mannfolk samtidig som du faktisk er et kvinnfolk Anonymkode: 07b5c...822
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #20 Skrevet 2. november 2016 Angående menn og kvinnelige platoniske venner, så har dere fasiten her: Anonymkode: 523d2...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå