AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Dere som skal på halloween party i kveld, dere er HELDIGE. Dere som skal ut med deres venner å feste er heldige.Jeg er ikke heldig og skal ikke på halloween party som andre folk. Jeg har ikke venner som andre folk og er ikke heldig som dere andre. Kos dere mye folkens i kveld, jeg skal være hjemme for meg selv og se hvordan andre drar på fest med sine venner. Hilsen uheldig fyr, ensom og trist. Anonymkode: d9445...1ab 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som skal på halloween party i kveld, dere er HELDIGE. Dere som skal ut med deres venner å feste er heldige.Jeg er ikke heldig og skal ikke på halloween party som andre folk. Jeg har ikke venner som andre folk og er ikke heldig som dere andre. Kos dere mye folkens i kveld, jeg skal være hjemme for meg selv og se hvordan andre drar på fest med sine venner. Hilsen uheldig fyr, ensom og trist. Anonymkode: d9445...1ab kos og klem til deg. håper at du har noe godt og spise og at du ser en film eller gjør noe annet koselig. Anonymkode: c8b46...16b 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Når ble Halloween en obligatorisk greie? Jeg skal heller ikke på Halloween-fest ikveld. Anonymkode: bc29e...32e 7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 er selv hjemme forresten. ser angry birds med min 4 åring. koselig nok det, trenger liksom ikke party for å kose seg eller ? Anonymkode: c8b46...16b 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 I kveld helloween er jo på mandag Anonymkode: 836e5...405 6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #6 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg syns jeg er heldig som slipper å dra på noe halloween party Har ikke venner for tiden jeg heller, men har dyr som ikke bryr seg noe særlig om festing. Anonymkode: db5ee...09f 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #7 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg har heller ikke venner og sitter alene hjemme hver dag. Til middag i dag spiste jeg knekkebrød uten pålegg Men jeg anser meg selv som heldig alikevel Anonymkode: c387a...617 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #8 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg skal se Westworld i kveld, ingen planer. Det å dra på fest er ikke ensbetydende med å lykkes sosialt eller at man ikke er ensom. Tror mange har date med sofaen i kveld og fornøyd med det. Men håper du klarer å bli tilfreds med ditt eget liv, TS. Anonymkode: 0d993...60a 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #9 Skrevet 29. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I kveld helloween er jo på mandag Anonymkode: 836e5...405 Vanlig å feire halloween i helga når den faller på en ukedag:) Men er tilfeldig at jeg også skal ut i kveld, jeg spurte perifere venner om de skulle noe, og nå er vi en liten gjeng med, høyst, improviserte kostymer:P Anonymkode: fc330...bbd
Dricka Skrevet 29. oktober 2016 #10 Skrevet 29. oktober 2016 Ser Ikke på meg selv som særlig heldig selv. Du kan gjøre som du vil mens jeg er innlagt på sykehuset.. du er heldig!
Nappetass1 Skrevet 29. oktober 2016 #11 Skrevet 29. oktober 2016 Ja huff, det er bare deg i hele verden som har det vanskelig 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #12 Skrevet 29. oktober 2016 Se Halloween Og hør på Don't Fear The Reaper Anonymkode: db5ee...09f 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #13 Skrevet 29. oktober 2016 Lær deg å være glad i å være i ditt eget selskap. Så skal du se at livet uten mange venner blir så mye bedre. Kjøp deg en pizza, hamstre inn smågodt som er på tilbud, og kos deg med en film i kveld. Vær glad du slipper å styre og bruke penger på kostyme og alkohol. Vær glad du slipper å være fyllesjuk. Vær glad for det du har, i stede for å sippe over det du ikke har. Venner er bra å ha det, men om du vil så kan du finne deg venner. Venner på nett er også en bra ting, dersom du ikke liker å gå ut i parken og spørre om de andre vil leke med deg. Det å se en film over skype med en venn som sitter i Canada er gøy det også. Og ja, venner over nett er ekte venner de også. Anonymkode: e9f94...50c 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #14 Skrevet 29. oktober 2016 Det er nok egentlig ganske få som holder på med dette tullet. Selv om det kanskje ikke virker slik, utifra hvor mye oppmerksomhet de får i butikker og aviser. Anonymkode: 0fa73...8dd
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #16 Skrevet 29. oktober 2016 Har blitt invitert til halloweenfest, men takket nei. Er ikke noe festmenneske og har ingenting imot å slappe av hjemme. Har så stressende hverdager (og ofte helger) på jobb at jeg har mer enn nok med å ligge hjemme med hodepine de dagene jeg har fri. Anonymkode: 2b835...92f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #17 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg kjenner ingen som skal på Halloween-party, men anser meg ikke som uheldig av den grunn, og hvis jeg hadde blitt invitert på et Halloween-party så hadde jeg takket pent nei, noe så gørr hadde jeg ikke orket ;-) . Ps, å synes synd på seg selv er aldri sjarmerende, tror du skal vri litt på tankegangen din TS. Anonymkode: c13c4...c15
Gjest Jessica Skrevet 29. oktober 2016 #18 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg skal heller ikke på halloween fest. Men hallo vin og sjokolade med kardashian maraton 😁 Forstår veldig godt at det hadde vært koselig med selskap og fest. Men du kan ha som mål å noen venner å feste med til neste halloween? Ønsker deg uansett en fin kveld
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #19 Skrevet 29. oktober 2016 Ensomhet er helt jævlig 😣 har bare grått i hele kveld.lei av å se alle vennene mine har det gøy og blir aldri spurt om å bli med. Dritt lei Anonymkode: f4aad...5ce
Nordvesta Skrevet 29. oktober 2016 #20 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg skal heller ikke på fest i kveld. Brus og 'Crossing Lines' står på menyen i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå