Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 2 år nå, vi er et ungt par. Det har vært slik i 9 mnd ca. Det er alltid en unnskyldning til hvorfor han ikke vil ha sex, enten er han sliten, har hodepine, vil sove osv. Ofte har vi god tid, så om han virkelig vil ha sex med meg så hadde han vell gjort det? 

Føler meg meget uelsket og lite attraktiv lenger, selv om jeg vet at mange menn synes jeg er det. Hvorfor er det slik? Er det verdt å bruke tiden min på noen som foretrekker å runke ovenfor sex? 

Hilsen (sex)frustrert kvinne. 

Anonymkode: 678a2...b09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis sex behovet ditt er viktigere enn kjærligheten til han så synes jeg du bør gjøre han en tjeneste å finne noen andre. 

Jeg er mann selv og ikke alltid jeg har lyst på sex, sånn er det bare. Men jeg ville ikke fått særlig mye lyst på sex hvis kvinnen jeg elsket bare elsket meg så lenge jeg sa ja til sex.

Anonymkode: c00cc...cc2

• Liker 1
Skrevet

Spør ham. Om dere ikke kan ha en oppriktig og ærlig samtale, vil dere uansett med tiden slite som par.

Anonymkode: 38888...e9e

Skrevet

Han velger å ronke fremfor å ha sex med deg ? Det er et dårlig tegn. Greit at det ikke er alle dager en har lyst på sex men begge må gjøre sitt for å holde partneren fornøyd.  Ville tatt det opp med han,  at du føler deg avvist og uattraktiv.  Blir det ingen bedring er livet for kort til å  være sammen med en evnukk.  

Anonymkode: 4d08e...a34

• Liker 3
Gjest Marshmallow Treat
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært sammen i 2 år nå, vi er et ungt par. Det har vært slik i 9 mnd ca. Det er alltid en unnskyldning til hvorfor han ikke vil ha sex, enten er han sliten, har hodepine, vil sove osv. Ofte har vi god tid, så om han virkelig vil ha sex med meg så hadde han vell gjort det? 

Føler meg meget uelsket og lite attraktiv lenger, selv om jeg vet at mange menn synes jeg er det. Hvorfor er det slik? Er det verdt å bruke tiden min på noen som foretrekker å runke ovenfor sex? 

Vis han hva han går glipp av, ta på deg selv i sengen ved siden av han! Tenner ikke det han så er det noe galt...

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har du snakket med han om det?

Skrevet
5 minutter siden, Marshmallow Treat skrev:

Vis han hva han går glipp av, ta på deg selv i sengen ved siden av han! Tenner ikke det han så er det noe galt...

:hoho:

Anonymkode: d348c...b0e

• Liker 1
Skrevet

Det at han ikke vil ha sex er ikke nødvendigvis et tegn på at han ikke elsker deg, det kan være mange grunner til det, som utmattelse, dårlig selvtillit, stress, søvnproblemer osv. Det jeg synes er bekymringsverdig her, er at han runker i stedet,for det betyr jo at sexlysten egentlig er til stede. Da virker det rett og slett som om han ikke har lyst på deg lenger,og det trenger ikke ha noe med utseendet ditt å gjøre. Følelser blir ikke bare styrt av utseende. 

Anonymkode: b28fe...13a

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har han noen bekymringer knyttet mot å ha sex med deg?

Forsøk få rede på årsakene til ikke sex hos dere.

Vanligvis er dette et kjent fenomen men da med motsatte kjønn foran ja og nei til sex . 

Skrevet

Helt klart at du hjelper til for lite i heimen. her må du ta ditt ansvar i daglige sysler vaske, rydde og lage mat. 

Utover det, gi han massasje, jekk en øl til han og sett på an action film. gå forbi lettkledd osv.

Anonymkode: 186c4...35b

Skrevet

Haha hadde det vært en mann som hadde skrevet denne tråden så hadde han fått beskjed om å dumpe dama, fordi sex er det viktigste i et forhold...viktigere enn ALT annet! 

Anonymkode: 792cb...dad

Skrevet

Er limet, .forsvinner limet, så sklir man fra hverandre. da blir man romkamerater.

Skrevet

Snakk sammen? Spør han hvorfor det er sånn? 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er limet, .forsvinner limet, så sklir man fra hverandre. da blir man romkamerater.

Ikke noe galt i å være romkamerater hvis man elsker hverandre...

Anonymkode: 4ac3f...922

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt klart at du hjelper til for lite i heimen. her må du ta ditt ansvar i daglige sysler vaske, rydde og lage mat. 

Utover det, gi han massasje, jekk en øl til han og sett på an action film. gå forbi lettkledd osv.

Helt klart. TS her må du bare brette opp armene med vask og renhold, lage mat, også kanskje hjelpe til med vedlikehold av bil og hus også. Alt slikt kan ikke ligge på en person - ikke rart han da får vondt i hodet og er sliten.

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Peter007 skrev:

Har han noen bekymringer knyttet mot å ha sex med deg?

Forsøk få rede på årsakene til ikke sex hos dere.

Vanligvis er dette et kjent fenomen men da med motsatte kjønn foran ja og nei til sex . 

Bruker dere prevensjon? Kan jo hende han er redd for å gjøre deg med barn, selv om du bruker p-pille. Spør han om det, og de første gangene sier han sikkert nei. Selv har jeg ikke penetrerendesex med noen dame uten å bruke kondom, selv ikke når jeg var i et langvarif forhold.

Skrevet

Spør han om det er noe som plager han, noe som har skjedd. Det kan være mange grunner til at han unngår sex, men det burde dere prate sammen om. Da blir det lettere for deg å ha forståelse også. Men selvfølgelig, om han ikke er intressert i å prate med deg om det og fortsetter å ikke ville ha sex, ville nok jeg revurdert forholdet. Men er det en årsak til det som han kan være åpen med deg om, ville jeg vist forståelse for det om du virkelig er glad i han. Men kommunikasjon er nøkkelen.

Anonymkode: 5c0ef...c0c

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe galt i å være romkamerater hvis man elsker hverandre...

Enklere å bo med en kamerat da. 

Skrevet

Har selv opplevd å ikke ha "lyst" på samboeren og heller runka i steden, dette visste jeg ikke før det ble slutt, men etter mye ettertanke så fant jeg ut at pga hennes oppførsel ovenfor meg, flørta på nettet som igjen gjorde at jeg mista lysta, men skjønte det ikke før det var slutt.

Hennes "mas" om sex, der jeg ikke "orka" og virkelig stå på for hennes del da det heller var enklere å ta seg en runk.

Jeg er vanligvis veldig opptatt at min partner har det bra/bedre enn meg, det er viktig for meg, men siden hun oppførte seg som hun gjorde så ble det til at jeg ikke orka.

Ble til og med impotent et par mnd(noe jeg aldri har hatt problemer med, heller ikke etterpå)

Kort fortalt, kan være noe han sliter med mellom dere, kan være jobbstress, stress fra andre hold osv.

Han kan fortsatt være glad i deg selv om han velger runking fremfor å knulle deg.

Anonymkode: 981bb...8ae

Skrevet

Er du overvektig?

Anonymkode: 96c16...291

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...