AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 at pga prevensjon blir jeg plutselig tørr 😕 Hva i alle dager gjør jeg? han må jo tro at jeg ikke er tent i det hele tatt. Tips noen? Anonymkode: feaca...ae7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Hva med å ha med glidemiddel og så tar du turen innom toalettet når det nærmer seg og smører skjeden og åpningen med glidemiddel? Tror jeg hadde satset på d haha Anonymkode: 056cd...11f
stan Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Hvis han er noe å satse på så vil han slikke deg våt. Eller så kan du vel bare si det sånn det er, når dere ligger der og er klare. Ha med litt glidekrem, hjelp hverandre å ha den på, og dere er klare til friksjonsfri sex. Lykke til, og hold oss oppdatert på hvordan det gikk. 2
Forundret.. Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: at pga prevensjon blir jeg plutselig tørr 😕 Hva i alle dager gjør jeg? han må jo tro at jeg ikke er tent i det hele tatt. Tips noen? Anonymkode: feaca...ae7 Forklar hvorfor slik at han slipper å tro Audi ikke tenner på ham.
Gjest noe tilfeldig Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 2 minutter siden, stan skrev: Hvis han er noe å satse på så vil han slikke deg våt. Eller så kan du vel bare si det sånn det er, når dere ligger der og er klare. Ha med litt glidekrem, hjelp hverandre å ha den på, og dere er klare til friksjonsfri sex. Lykke til, og hold oss oppdatert på hvordan det gikk. ...
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #6 Skrevet 29. oktober 2016 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Forklar hvorfor slik at han slipper å tro Audi ikke tenner på ham. Anonymkode: e016c...4f9
Forundret.. Skrevet 29. oktober 2016 #7 Skrevet 29. oktober 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: e016c...4f9 Ups! 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #8 Skrevet 29. oktober 2016 2 minutter siden, Forundret.. skrev: Ups! Autocorrect kan være morsomt en gang i blant. Anonymkode: e016c...4f9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå