Gå til innhold

Middag for en

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal være alene hjemme i 4 dager nå og trenger noen gode middagstips for en :) De må være raske å lage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Omelett (ha gjerne i løk, paprika, purre, hvitløk, pølsebiter, bacon, potetterninger, revet ost, skinke, sopp ++)

* Pytt i panne (pølse, paprika, mais, poteter, server med speilegg og brød)

* Kjøp grillet kylling og server med hjemmelaget potetmos (eller kjøpt om du vil) som du smaker til med hakkede soltørkede tomater, revet ost og hakkede urter) og maiskolber

* Suppe med godt brød til

* Spaghetti carbonara (stek løk og baconbiter, visp 1 eggeplomme med ca 1,5 dl fløte og bland alt med nykokt pasta)

* Kjøp et stykke fisk nok til bare deg. Legg i et stykke folie sammen med litt hakket purre, noen sitronskiver, et par smørklatter, salt/pepper. Stek i ovnen, 200 grader ca 10-15 minutter. I mellomtiden koker du poteter og grønnsaker og server med eggesmør.

* Makaronistuing m/pølser (lag en enkel hvit saus, bland i kokt makaroni og stekte pølser og løk).

* En god sandwich

Skrevet

Når jeg er hjemme alene benytter jeg sjansen til å spise ting som mannen min ikke er så begeistra for. Kanskje du har noen favoritter du "aldri" får spist?

Bare en liten tanke, det MÅ ikke være kjappt og enkelt selv om man er alene, derimot kan man fint kose seg med noe ekstra godt bare for seg selv :)

Skrevet

* Spaghetti carbonara (stek løk og baconbiter, visp 1 eggeplomme med ca 1,5 dl fløte og bland alt med nykokt pasta)

*

eller bare kjøp deg en pakning på butikken (pasta carbonara) og kok opp hjemme..bare tilsett vann og melk..

Skrevet
Når jeg er hjemme alene benytter jeg sjansen til å spise ting som mannen min ikke er så begeistra for. Kanskje du har noen favoritter du "aldri" får spist?

Helt enig. Spis det han ikke liker!

Skrevet

Kjøp pitabrød, fyll med det du liker best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...