AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #21 Skrevet 29. oktober 2016 17 timer siden, akld skrev: I kveld skulle vi ha en romantisk aften med god mat, drikke og sex etterpå! 1-åringen som alltid er ok å ha med å gjøre, slo seg spinnvill denne ene kvelden, og vi fikk ikke fred et sekund. Faen, får bare lyst til å kaste han på sjøen! Det der er kjipt. Det er virkelig, virkelig kjipt. Forventningen som bygger seg opp- kanskje det er lenge siden sist-, man har kjøpt inn ekstra god mat, barbert leggene i dusjen klokka halv sju om morgenen, nå skal det være Petter og Trine sin kveld, ikke bare mamma og pappa. Og så blir det ikke sånn. Det er og blir en skuffelse, men det er ikke annet å gjøre enn å trekke på skuldrene og le litt sammen. Jeg er i alle fall hellig overbevist om at det er det som gjør at mannen min og jeg fremdeles er sammen etter fem småbarnsperioder og svært lite barnevakt (og ørten situasjoner a la det du beskriver. Men jeg sverger; klarer du å le, er det meste reddet! ) Anonymkode: 3f122...47d 4
Gjest MrsSmith Skrevet 29. oktober 2016 #22 Skrevet 29. oktober 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er dere jo sammen for å fostre opp barn, og ikke for å pule og spise middag. Anonymkode: 67262...ca6 De fleste er nok sammen for alle de grunnene...
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #23 Skrevet 29. oktober 2016 Glad jeg ikke har barn. Da blir det tydeligvis slutt på romantiske kvelder med kjæresten. Så kjipt. Vær fri og barnefri, gjøre som du vil. Sove lenge, reise, ha overskudd. Frister lite med barn, når du må velge bort alt dette. Anonymkode: c6ad6...151 1
Hactar Skrevet 30. oktober 2016 #24 Skrevet 30. oktober 2016 På 29.10.2016 den 8.35, AnonymBruker skrev: Nå er dere jo sammen for å fostre opp barn, og ikke for å pule og spise middag. Anonymkode: 67262...ca6 Nei gudforby! Denslags blir det jo bare enda flere barn av! Naturlig å bli skuffet når man har gledet seg og planlagt så godt som pleier å være nødvendig. Klart man må bite i seg skuffelsen og ta seg av barnet, men barnet får ikke sår på sjelen av en liten utblåsning på KG.
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 30. oktober 2016 #25 Skrevet 30. oktober 2016 (endret) På 29.10.2016 den 0.51, akld skrev: I kveld skulle vi ha en romantisk aften med god mat, drikke og sex etterpå! 1-åringen som alltid er ok å ha med å gjøre, slo seg spinnvill denne ene kvelden, og vi fikk ikke fred et sekund. Faen, får bare lyst til å kaste han på sjøen! Ikke får å være skikkelig dust, men sånn er det å ha en ett-åring. Noen ganger så blir det skuffelser fordi at en dag aldri er den samme. Dere får trøste dere med at muligheten kommer igjen og ett-åringen vil ikke være ett år til evig tid. Dere får nyte øyeblikkene dere har og de fleste klar å få sneket inn litt godt mat, drikke og sex i hverdagen og. Endret 30. oktober 2016 av Wanda Maximoff
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #26 Skrevet 31. oktober 2016 Er sjokkert over at det går an å skrive et sånt innlegg ts Hadde du vært bonusmor hadde du fått hodet kuttet av Anonymkode: 758f4...681 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #27 Skrevet 1. november 2016 sjønner deg ts, uff det er jævlig kjipt og frustrerende, følte de slik selv da sønnen min var 6 mnd, ville helst sette vogna utafor og lukke døra:P ... slitsomt.. men var heldig me mye barnevakt fra svigers. Anonymkode: 8f9e9...c62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå