Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 26. november 2004 #23 Skrevet 26. november 2004 en vits... Et Fly med en svensk kaptein, 20 svenske passasjerer og en nordmann var på vei til sverige. Plutselig roper kapteinen ut at alle må holde seg fast fordi flyet er for tungt, derfor må gulvet fjernes. Alle holder seg fast men flyet er fortsatt for tungt. En må av, roper kapteinen. Kapteinen velger ut nordmannen, og da klapper alle svenskene!
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2004 #24 Skrevet 29. november 2004 Meg selv, i lunchen, da jeg hadde et lengre innelgg i en diskusjon, for 1/2 sek etterpå oppdage at aargumentasjonen var totalt på jordet. Heldigvis var det bare en fjottet diskusjon om pålegg.
Gjest StoreSky Skrevet 29. november 2004 #25 Skrevet 29. november 2004 Har ledd av datteren min som dikter så snåle historier. Lo godt av Vallhallas navn baklengs i en annen tråd!! *fnis* Lo på jobben da to voksne hadde snøkrig! (jeg hadde dessverre lånt ut dressen min, så jeg sto der pent og pyntelig på sidelinjen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå