Glød Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg ble singel for noen mnd siden, og har hatt noen one night stands etter dette. To av tre var store skuffelser, de kunne rett og slett ikke å jukke? Det var greit nok når jeg var på toppen, men omvendt funket ikke. Han ene bare.. gynget. Det var helt sært. Han andre hadde ikke rytme i det hele tatt, straks han gjorde 3-4 støt etter hverandre slo han om, og det var aldri noen ordentlig jukking. Er det vanlig at mannfolk ikke kan å jukke? Skjønner liksom ikke helt hva de får utav det når det blir så.. slapt? Og forsiktig? Jeg kjedet meg... Endte opp med å dytte dem av meg og dra dem av til slutt, bare for å bli ferdig.
Glød Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter #2 Skrevet 28. oktober 2016 Ble på feil forum denne her, håper noen kan flytte den.
RoH Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Det er et vanlig problem med gutter som vokser opp med kun mødre som oppdragere. De får liksom aldri lært det rette støtet
Lutetium 71 Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 På 28.10.2016 den 23.15, RoH skrev: Det er et vanlig problem med gutter som vokser opp med kun mødre som oppdragere. De får liksom aldri lært det rette støtet Jeg lærte aldri å jukke av pappa. Så jeg måtte ty til Michael Jackson. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 På 28.10.2016 den 23.15, RoH skrev: Det er et vanlig problem med gutter som vokser opp med kun mødre som oppdragere. De får liksom aldri lært det rette støtet Det der hørtes bare ekkelt ut. Anonymkode: c5b55...98d
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Da får du si at han skal stå eller ligge i ro så får du ta deg av jukkingen. Funker fint det
Gjest Sjørøveren Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 På 28.10.2016 den 23.15, RoH skrev: Det er et vanlig problem med gutter som vokser opp med kun mødre som oppdragere. De får liksom aldri lært det rette støtet true story! Skulle møtt på meg da ts. Jeg kan jukke! Jukker på alt jeg ser hvis jeg er skikkelig kåt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå