Gå til innhold

Secret single behavior og skikkelig sære vaner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, 

Poenget med denne tråden er IKKE å dømme de som velger å dele vaner og gleder de skammer seg litt over, her skal det være trygt å bekjenne sine guilty pleasures. 

Jeg har alltid vært veldig "ordentlig" og gjort det meste etter boka. Derfor synes det hadde vært morsomt (og befriende) å kunne innrømme og dele noen skikkelig sære vaner man skjuler for de rundt seg.

Etter jeg flyttet fra min samboer for et år siden har disse fått lov til å utvikle seg ganske fritt, nevner i fleng:

- ELSKER å studere porene mine. Klemme ut sorte prikker/hudormer (veldig veldig veldig selvdestruktivt og dumt, I know) 

- Kan se på dr.pimple sine youtube videor i det uendelige

- bruker tidvis soveromsgulvet som klesskap/skittentøyskurv

- Avhengighet av nutrilett/quest/atkins bar hver eneste kveld og kan få en bar til å vare ca fire timer ;)

- Kan finne på å spise yoghurtis til middag

- Lar det ofte gå dagesvis mellom hver gang jeg griper barberhøvelen fatt

- Småspiser generelt mye. Nesten hele dagen, og måltidene mine er til gjengjeld veeeldig små. 

Hva med dere? 

Anonymkode: be1bf...997

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Det jeg nyter nå er å ikke tenke på å måtte passe på å være totalt luktfri nedentil og barbere meg hver kveld før senga (ikke fordi eksen ville, men for å føle meg vel siden vi alltid hadde sex før vi sovnet). Ellers går jeg veldig mye naken hjemme nå (altfor sky over kroppen min til å gjøre det med en samboer i hus), jeg MÅ se kardashians hver eneste kveld (eksen taklet det ikke), jeg spiser aldri middag med mindre jeg er invitert til min mor og spiser generelt mindre og sunnere. Jeg trener hver dag, noe som ender med at jeg går med hestehale 24/7 og kan gå opptil 5 dager uten å vaske håret de ukene jeg ikke skal noe spesielt. I forhold vasker jeg håret minst annenhver dag. Så jeg blir litt mindre stelt og litt mindre fokusert på hygiene og kroppshår, men blir flinkere til å ta vare på helsa da, så jeg får kompensere det ene med det andre :fnise: 

Anonymkode: c542f...3c6

Skrevet

Haha kjenner meg veldig igjen! 

Jeg dusjer mindre, kan ta to uker før jeg barberer meg , spiser mye mer usunt, kan sitte i mange timer og se på serier

Anonymkode: 13b02...192

Skrevet

Som langtidsingel beholder jeg pelsen på :fnise: neida, nå vedlikeholdes barberingen til den ukentlige svømmehall treningen.
Ellers spiser jeg sunnere måltider, men akkurat når det gjelder sjokoladen, så har jeg skeiet ut meget mye mer :P
Går rundt i bare trusa, og kan sitte å plukke hårene på leggene med pinsett om kveldene.
Kan trykke på en netflix-serie og se episode etter episode hele kvelden
Kan late som jeg ikke er hjemme hvis det ikke passer og det ringer på uten jeg venter noen eller har fått beskjed, om jeg er i trusa med pinsetten på leggene :fnise:

Anonymkode: 1066a...a76

Skrevet

Sitter naken under teppet, ser på netflix og drikker proteinshake mens jeg spiser en pakke med tortillashell uten tilbehør. Later som om jeg ikke er Hjemme om noen banker på

• Liker 1
Skrevet

- Sier noen ganger til folk at jeg ikke kan møte dem når de spør for jeg vil heller sitte hjemme og slappe av eller gå tur i skogen.

-Liker å gå tur på natta rundt om i byen,men ikke når det er dårlig vær da.

-Sitter og ser videoer om alt mulig rart på youtube..alt fra ulykker,spøkelser,seriemordere til historie..igår kveld satt jeg 1 time og så på "People fainting on live tv"😀

-Spionerer på naboene. Typ sitter på verandaen med en kopp kaffe og følger med...

-Oppretter tulletråder her inne..

-Lager scenarioer i hodet som kanskje aldri vil skje.

-Sitter med katta og/eller bikkja på snapchat med sånne filtre og ler meg ihjel av hvor dumme de ser ut.

• Liker 3
Skrevet

Går rundt i truse og t-shirt. Ligger under dyna i sofaen, ser på Netflix serier i flere timer. Spiser mye godis. Og gjerne bare 1-2 måltider mat om dagen. Onanerer i sofaen. Shaver meg mer sjelden. Dusjer ikke alltid hver dag. Peller buser. 

Anonymkode: af19c...1b5

Skrevet

Jeg biter neglene mine et par hakk lenger enn de fleste.

Skrevet

Skal ærlig innrømme at vinterpelsen både her og der blir mer en årspels inn i mellom. En gang måtte jeg først stusse med en saks og deretter bruke to høvler for å få kontroll over krattet. Ikke under armene og leggene da, de tar jeg hyppigere 😁

Spiser middag hver dag og koser meg hver kveld med noe godt, men takker nei om jeg er på en date som byr på noe "nei takk, jeg pleier ikke å spise så mye godis om kveldene jeg...." 🙈

Jeg snuser. Sist jeg var i et forhold med en superhealthy fyr måtte jeg om morgningen ligge med ryggen til ham og late som at jeg sov for å få starte dagen med en snus, fordi jeg visste det kom til å bli mange timer til neste gang. Hadde sikkert ikke gjort ham noe at jeg snuste, men jeg holdt det for meg selv. 

Tar pause hvert 5 min under husvasken, og utsetter alt jeg skal gjøre fordi det ikke er noen som klager. Blir en del skippertak når besøk plutselig står på døren ja...

Noen ganger sier jeg at jeg er syk for å slippe å være med på fest eller på byn, så jeg ligger heller hjemme på sofaen. Dårlig venn ✅ 

Skrevet

Hører på musikk og danser som en gal! 

Skrevet

Jeg bruker sinnsykt med tid her inne, altfor mye, jeg leser og leser og leser.

Anonymkode: d9bc7...d45

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...