AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Hei. Jeg er plaget med mye utflod, utfloden er hvitaktig men ikke 100% hvit. Det har vært sånn i noen mnd og er på sitt verste nå føler jeg. Jeg må tørke meg 5-10 ganger hver dag med mindre jeg bruker bind. Jeg synes lukten varierer og er ofte kvalmende søt men i går luktet det faktisk sperm, søkte litt rundt, noen sa spermlukten kom av fostervann, men jeg er ikke gravid og har ikke hatt sex på et år ca. Har tatt celleprøve og sopp-prøve i år, og det så fint ut. Blæh jeg hater å dra til legen å kle av meg. Hørte om noen som en gang fikk en q-tips som de selv kunne stikke inn å gi legen? Kan det gå an? Noen som har hatt bakteriell vaginose og kan si hvordan du opplevde det med lukt og mengde? Noen andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: 2bed1...857
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Høres heller ut som du har en form for katar kanskje, men det er vel på tide å oppsøke lege for dette snart ja? De er så vant til slike undersøkelser at det er rutine for dem. Anonymkode: 9f71e...fa0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå