SandyS90 Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Hei 😊 Sluttet pÃ¥ Yasmin etter Ã¥ ha gÃ¥tt pÃ¥ den i 10 Ã¥r i juni, nÃ¥ i dag har eg masse kviser pÃ¥ hake partiet og i pannen! Og nupper pÃ¥ ryggen! Slet litt med dette før eg begynte pÃ¥ pillen og nÃ¥ er det tilbake! Pillene tok kvisene helt vekk! Fikk kanskje bare en elller to i mÃ¥neden pÃ¥ pillene! Og no er det minst 40 stk! Skikkelig ubehagelig!!! Vil ha di vekk ðŸ˜Â Andre som har opplevd dette etter pilleslutt? GÃ¥r det over av seg selv?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Heihei. sluttet på yasmin for snart 2 år siden, etter å ha gått på de i 10 år. kviser var en av grunnene til at jeg begynte på pillene! Fikk helt villt mye kviser når jeg sluttet. Det gikk over etter ca 6 mnd. Nå har jeg ingenting Anonymkode: 2d4d2...6ec
SandyS90 Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2016 Samme her 😉 Godt Ã¥ høre at de forsvant! Da fÃ¥r eg bare vente i spenning Ã¥ hÃ¥pe pÃ¥ at de forsvinner snart 😊Â
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Har du fått mensen tilbake etter pilleslutt? Anonymkode: de727...dd7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #5 Skrevet 28. oktober 2016 1 år siden jeg sluttet på pillen etter å ha gått på de i 12 år. Fikk masse kviser på hals, hake, rygg og bryst. Når har det endelig begynt å roe seg. Anonymkode: 4eff8...7bb
SandyS90 Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du fÃ¥tt mensen tilbake etter pilleslutt? Anonymkode: de727...dd7 Har hatt mensen hele tiden da eg gikk pÃ¥ pillene! og fikk stabil syklus med en gang eg sluttet pÃ¥ di heldigvis 😊 har nÃ¥ i dag ein stabil syklus pÃ¥ 30 dager og fÃ¥r mensen ca hver 1 i hver mÃ¥ned 😊Â
SandyS90 Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 1 år siden jeg sluttet på pillen etter å ha gått på de i 12 år. Fikk masse kviser på hals, hake, rygg og bryst. Når har det endelig begynt å roe seg. Anonymkode: 4eff8...7bb Uff så bale 😔 noe dritt med disse kvisene altså! håper det skal gå over av seg selv her også, har lurt på å få legetime! men er vell lite de kan gjøre med kvisene....
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #8 Skrevet 28. oktober 2016 En ting er kvisene. Men denne konstante oppblåste kroppen derimot, herlighet! Jeg ser ut som en strandet hval! Med kviser... Anonymkode: dd467...52a
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #9 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg fikk veldig uren hud da jeg slutta på pilen. Veldig vanlig og veldig plagsomt. Jeg fikk et middel av legen mot kviser som jeg brukte for å dempe litt. Heldigvis roet det seg etter noen mnd og etter ca et halvt år var huden like fin som da jeg gikk på pillen. Håper det går over for deg også! Anonymkode: 82c4c...588
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå