GÃ¥ til innhold

Kvisehelvete etter p-pilleslutt!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei 😊

Sluttet på Yasmin etter å ha gått på den i 10 år i juni, nå i dag har eg masse kviser på hake partiet og i pannen! Og nupper på ryggen! Slet litt med dette før eg begynte på pillen og nå er det tilbake! Pillene tok kvisene helt vekk! Fikk kanskje bare en elller to i måneden på pillene! Og no er det minst 40 stk! Skikkelig ubehagelig!!! Vil ha di vekk 😭 

Andre som har opplevd dette etter pilleslutt? 

GÃ¥r det over av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei. sluttet på yasmin for snart 2 år siden, etter å ha gått på de i 10 år. kviser var en av grunnene til at jeg begynte på pillene!

Fikk helt villt mye kviser når jeg sluttet. Det gikk over etter ca 6 mnd. Nå har jeg ingenting :)

Anonymkode: 2d4d2...6ec

Skrevet

Samme her 😉 Godt å høre at de forsvant! Da får eg bare vente i spenning å håpe på at de forsvinner snart 😊 

Skrevet

Har du fått mensen tilbake etter pilleslutt?

Anonymkode: de727...dd7

Skrevet

1 år siden jeg sluttet på pillen etter å ha gått på de i 12 år. Fikk masse kviser på hals, hake, rygg og bryst. Når har det endelig begynt å roe seg. 

Anonymkode: 4eff8...7bb

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått mensen tilbake etter pilleslutt?

Anonymkode: de727...dd7

Har hatt mensen hele tiden da eg gikk på pillene! og fikk stabil syklus med en gang eg sluttet på di heldigvis 😊 har nå i dag ein stabil syklus på 30 dager og får mensen ca hver 1 i hver måned 😊 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 år siden jeg sluttet på pillen etter å ha gått på de i 12 år. Fikk masse kviser på hals, hake, rygg og bryst. Når har det endelig begynt å roe seg. 

Anonymkode: 4eff8...7bb

Uff så bale 😔 noe dritt med disse kvisene altså! håper det skal gå over av seg selv her også, har lurt på å få legetime! men er vell lite de kan gjøre med kvisene....

Skrevet

En ting er kvisene. Men denne konstante oppblåste kroppen derimot, herlighet! Jeg ser ut som en strandet hval! Med kviser...

Anonymkode: dd467...52a

Skrevet

Jeg fikk veldig uren hud da jeg slutta på pilen. Veldig vanlig og veldig plagsomt. Jeg fikk et middel av legen mot kviser som jeg brukte for å dempe litt. Heldigvis roet det seg etter noen mnd og etter ca et halvt år var huden like fin som da jeg gikk på pillen. Håper det går over for deg også! 

Anonymkode: 82c4c...588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...