Gå til innhold

Tinder date. Ingen svar.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er mann 37 år. Har vært på endel Tinder dater det siste året. De fleste har vært så som så. Har egentlig ikke truffet noen jeg virkelig har likt nok til å bry meg noe særlig. De fleste har vært uinteressante for meg, og de få gangene jeg har følt et lite snev av interesse så har det ikke vært gjensidig. Uten at jeg har grått meg i seng av den grunn.

Men i forrige uke var jeg, for første gang, på en date der jeg virkelig følte at det var noe i luften. Vi pratet og lo i flere timer. Hadde mange felles interesser, og veldig felles humor. I det hele tatt; veldig vellykket date. Etpar dager etterpå så meldet vi med hverandre. Begge to var enige om at det var et fantastisk møte, og hun trakk spesielt (og uoppfordret) frem hvor fantastisk kjemi hun syntes vi hadde, og at hun syns vi hadde hatt det kjempegøy sammen.

So far so good. Men nå sendte jeg henne da en melding i går og sa at jeg gjerne ville treffe henne igjen. Men nå har det gått 24 timer, og hun har ikke giddet å svare. Selv om jeg ser på messenger at hun både har lest meldingen og vært logget inn i etterkant. 

Er det bare meg, eller er dette ganske sært? Som sagt så var hun veldig opptatt av kjemi, og trakk flere ganger frem hvor avgjørende dette var for henne. Men nå er det som om jeg bare er luft. Er det jeg som er rar, eller er det henne? 🤔

Anonymkode: 8a4bb...7aa

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, vanskelig å si. Husk: du vet ikke noe om hennes livssitusjon. Kanskje hun har en eks i bakgrunnen, kanskje et uoppløst forhold som hun ennå ikke er ferdig med mentalt. Vent litt å se det an. Det trenger ikke å ha noe med deg å gjøre. Hvis du ikke hører mer, kan du jo skrive en mld til, evt være modig å ringe? Men hvis hun fortsatt ikke svarer, er det bare å ignorere henne, å se videre. 

Anonymkode: 715f1...7b9

Skrevet

Høres veldig rart ut, håper at hun ikke hadde tid til å svare akkurat da og har glemt det... Vet det er noen som er sånn...

Har hun ombestemt seg eller har det skjedd noe bør hun uansett svare deg!

Skrevet

Det kan ha dukket opp noe i hennes liv som gjør at hun drøyer. Kan være hun ikke har overskudd, at hun ikke har plass til deg i livet sitt akkurat nå, men fordi hun liker deg så godt og fordi hun gjerne vil at dette skal kunne få en fremtid venter hun med å ta kontakt til hun får ryddet opp i sitt eget liv. Hun kunne selvsagt forklart situasjonen, men det er vanskelig å gjøre det uten å gjøre forholdet deres komplisert. Eller så er det noe hun bare ikke kan eller vil fortelle deg om, og hun prøver å unngå å måtte danse rundt grøten og med det forvirre deg.

Hilsen jenta som har vært akkurat den jenta.. 

Anonymkode: 85b59...d05

Gjest canacas
Skrevet

Uff, så irriterende når sånt skjer. Skulle ønske folk som ikke hadde livet sitt helt i vater kunne latt være å ha profil på slike steder, eller være ærlig om det i møtet. Håper du får dette avklart TS! 

Skrevet

kanskje hun tester deg, bevisst eller ubevisst så er det noe damer gjør mye av. Hvis du blir reaktiv og sender meldinger som er slik:
"hvorfor svarer du ikke?  Liker du meg ikke?"
2 timer senere:
"jævla drittkjærring , hva skjer!!!!??
2 timer senere
"jeg mente det ikke altså...please svar meg...pleeeeaaaasssssseeee..jeg trenger deg!"

Da er det over.

Jeg har hatt slike opplevelser også. Er hele tiden hyggelig og kortfattet i meldingene, sender ikke noe som reker av desperasjon. Ofte så unnskylder de seg, og sier noe slikt som "ohh, sorry, glemte helt å svare på den meldingen/hatt så mye å gjøre på jobb/ tantent min har vært syk/ var på hyttetur med venninner etc etc"
Kanskje vent noen dager å send noe enkelt som kan starte en samtale; "hei!  hvordan går det med deg :)?"  "hei, bra helg!?"  etc.

• Liker 1
Skrevet

Håper hun har en god forklaring på hvorfor hun ikke har svart. 

Håper ikke hun gjør dette pga taktikk og spill. Det er kjipt. 

Anonymkode: 86293...845

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

So far so good. Men nå sendte jeg henne da en melding i går og sa at jeg gjerne ville treffe henne igjen. Men nå har det gått 24 timer, og hun har ikke giddet å svare. Selv om jeg ser på messenger at hun både har lest meldingen og vært logget inn i etterkant.

Jesus. Slapp av. 24 timer er ingenting.

Vent på svar. Hvis hun ikke svarer går du bare videre. Du kan eventuelt prøve med en oppfølgingsmelding, men hvis du begynner å mase blir hun antakelig bare lei av deg.

Og i stedet for å bare skrive "jeg vil gjerne treffe deg igjen" og la det henge i lufta, prøv heller å sette en konkret dato/tidspunkt. Ikke overlat det til henne. Vær litt mann.

Men aller først bør du vente og ikke være needy og klengete.

• Liker 1
Gjest 2Bhonest
Skrevet

Send henne melding om at hun sikkert har en god grunn for ikke å svare, men det ville vært greit for deg om hun svarte deg.

Skrevet

Puh... Hun svarte. Ny date imorra :P

TS

• Liker 2
Skrevet

Om hun ikke svarer så ikke skriv noe mer.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Puh... Hun svarte. Ny date imorra :P

TS

Så bra <3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...