Gå til innhold

Coconutz sin dagbok! ♡


Coconutz

Anbefalte innlegg

Hei hei! :duskedame:

Har så lyst til å ha en dagbok, og siden jeg ikke liker å skrive for hånd så blir det over nett. Her skal jeg dele litt av hvert av det som skjer i livet mitt! Har perioder der jeg tilbringer mindre tid på nett, så kan hende det blir stille av og til. Men skal prøve å oppdatere så ofte som mulig! 

Jeg er en kvinne i tyveårene fra Nord som har flyttet ned i landet. Jobber som vikar i barnehage, men det er ikke det jeg ønsker å fortsette med. Jeg er en rolig, snill, rar, kreativ, nysgjerrig og litt smågal person. Det er den beste måten å forklare meg på! :fnise: Er en kreativ sjel og så lenge jeg får lov til å lage noe så er jeg fornøyd. Har tidligere vært veldig glad i musikk - spilte gitar og skrev sanger. Nå er gitaren glemt hjemme, så blir ikke mye gitarspilling for tiden.

Slenger med et bilde jeg tok her om dagen. Fint med litt bilder også! 

Nå blir det senga snart... Er så ufattelig trøtt. God natt! :sovne:

147679332092422.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God formiddag! :laugh:

Nå har jeg tatt meg en kaffe og skal lage meg litt lunsj. Er som vanlig ikke sulten på starten av dagen og da spiser jeg ingenting... Jeg vet at jeg bør spise frokost, men det er ikke godt med mat på morgenen. Må skjerpe meg der! 

Jeg har perioder der jeg aldri hører musikk og ikke klarer å finne noe bra heller. Men NÅ har jeg klart å finne en artist som jeg faktisk liker musikken til!! :hoppendeglad:Sabrina Carpenter. Hennes nye musikk er helt fantastisk - den stemmen altså! Har de to nyeste albuene i bakgrunnen til alt for tiden. Legger ved en låt... :hjertesmil:

:goodbye:

Endret av Coconutz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag! :tongue: