Gå til innhold

Coconutz sin dagbok! ♡


Coconutz

Anbefalte innlegg

Hei hei! :duskedame:

Har så lyst til å ha en dagbok, og siden jeg ikke liker å skrive for hånd så blir det over nett. Her skal jeg dele litt av hvert av det som skjer i livet mitt! Har perioder der jeg tilbringer mindre tid på nett, så kan hende det blir stille av og til. Men skal prøve å oppdatere så ofte som mulig! 

Jeg er en kvinne i tyveårene fra Nord som har flyttet ned i landet. Jobber som vikar i barnehage, men det er ikke det jeg ønsker å fortsette med. Jeg er en rolig, snill, rar, kreativ, nysgjerrig og litt smågal person. Det er den beste måten å forklare meg på! :fnise: Er en kreativ sjel og så lenge jeg får lov til å lage noe så er jeg fornøyd. Har tidligere vært veldig glad i musikk - spilte gitar og skrev sanger. Nå er gitaren glemt hjemme, så blir ikke mye gitarspilling for tiden.

Slenger med et bilde jeg tok her om dagen. Fint med litt bilder også! 

Nå blir det senga snart... Er så ufattelig trøtt. God natt! :sovne:

147679332092422.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God formiddag! :laugh:

Nå har jeg tatt meg en kaffe og skal lage meg litt lunsj. Er som vanlig ikke sulten på starten av dagen og da spiser jeg ingenting... Jeg vet at jeg bør spise frokost, men det er ikke godt med mat på morgenen. Må skjerpe meg der! 

Jeg har perioder der jeg aldri hører musikk og ikke klarer å finne noe bra heller. Men NÅ har jeg klart å finne en artist som jeg faktisk liker musikken til!! :hoppendeglad:Sabrina Carpenter. Hennes nye musikk er helt fantastisk - den stemmen altså! Har de to nyeste albuene i bakgrunnen til alt for tiden. Legger ved en låt... :hjertesmil:

:goodbye:

Endret av Coconutz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag! :tongue:

Sto opp til en fin tid i dag, tok meg en kaffe og spiste frokost!:skya: Fint å få med seg hele dagen, synes jeg. Brukte å være skikkelig morrafugl før og sto opp klokka 07 hver eneste morgen, til og med i helgene! Vet ikke hvorfor det endret seg så plutselig... Nå, når jeg en gang klarer å stå opp tidlig føler jeg nesten for å feire det. Haha!

I går lagde jeg et hus i The Sims 4 som jeg ble ganske fornøyd med - et moderne, norsk hjem. De bygger en del enkle, moderne hus og leiligheter for tiden har jeg lagt merke til, spesielt der jeg bor. Litt kjedelig å se på, men det var morsomt å lage i Sims! Tror jeg skal lage et til, bare litt annerledes og i andre farger og annen stil. :laugh: Dette er mørkegrått med store vinduer, og har skrå-vegger. Enkelt, moderne, rent. 

Nå skal jeg ta meg litt mer kaffe for og så begynne med redigering av et par videoer. Ha en fin dag!

 

Endret av Coconutz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

God kveld! :) 

Er en stund siden sist jeg oppdaterte her. I mellomtiden har jeg kost meg hjemme hos familien, laget et par videoer, funnet ny musikk og sett flere nye filmer! I går reise jeg hjem til leiligheta igjen. Selv om jeg reiste klokken halv åtte om morgenen og var fremme på kvelden gikk reisen veldig fort - sikkert fordi jeg sov gjennom mesteparten. :fnise: Jeg var alene på raden i flyet, så kunne sove uten å bekymre meg om åpen munn og sånt... 

Nå skal jeg se litt House, og så blir det leggings. Må stå opp litt tidligere i morgen! 

Endret av Coconutz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...