Gå til innhold

Lesbisk? Nysjerrig kanskje?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt klart bifil. 

Elsker å ha sex med jenter :-) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bifil jente. Ønsker en deilig våt mus å begrave ansiktet i. Slikke til orgasme. 

Anonymkode: e7eae...c39

Det finnes bare ikke noe bedre.... (Kanskje med unntak av å bli slikket av en jente) :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor være enten eller? Pansexuell her :)

• Liker 2
Skrevet

nyskjerrig:P

Anonymkode: 3f300...abb

Skrevet
5 timer siden, eksentrisk skrev:

Samtidig som en mann tar deg bakfra kanskje? ;) 

Drømmen!:rodmer:

Skrevet
7 timer siden, eksentrisk skrev:

Nah. Bare mus. 

Anonymkode: e7eae...c39

• Liker 1
Gjest Marshmallow Treat
Skrevet
7 timer siden, eksentrisk skrev:

Mmm! ;) 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Nå som jeg nærmer meg 30 fokuserer jeg mer på at vi skal fungere som venner og ha en naturlig dynamikk, for det er jo helt klart en nødvendighet om vi skal gå inn i et forhold. Deretter tenker jeg på om jeg kunne tenke meg å være i et forhold med vedkommende. Sex kommer etter at vennskap er etablert. Jeg driver ikke med one night stands eller fuckfriends lenger, det blir liksom så uviktig i forhold til hva jeg ønsker meg - som er noen å dele livet med.

Anonymkode: 6d21c...93f

Veldig enig! Til sist er det hvordan de hverdagslige tinge fungerer i forholdet. Sexen blir en intim bonus på en måte :)

Anonymkode: ac1ab...54e

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, LiseOslo skrev:

Det finnes bare ikke noe bedre.... (Kanskje med unntak av å bli slikket av en jente) :hoppendeglad:

Man har jo mange muligheter hvis man er bifil da. Hva med å bli tatt i doggy samtidig som du ligger i 69 med en jente? Eller blir det for mye å tenke på? ;)

Skrevet
18 timer siden, Sens89 skrev:

Drømmen!:rodmer:

Det bør jo ikke være vanskelig å få til enten du er i et forhold eller ikke. Det er jo alle menns drøm. Jeg hadde ikke sagt nei ;) 

Skrevet
På 28.10.2016 den 4.22, AnonymBruker skrev:

Samme her. Nå som jeg nærmer meg 30 fokuserer jeg mer på at vi skal fungere som venner og ha en naturlig dynamikk, for det er jo helt klart en nødvendighet om vi skal gå inn i et forhold. Deretter tenker jeg på om jeg kunne tenke meg å være i et forhold med vedkommende. Sex kommer etter at vennskap er etablert. Jeg driver ikke med one night stands eller fuckfriends lenger, det blir liksom så uviktig i forhold til hva jeg ønsker meg - som er noen å dele livet med.

Anonymkode: 6d21c...93f

Enig. :enig: Jeg har egentlig aldri vært interessert i noen å bare ha sex med. Jeg ønsker bare å ha sex med noen jeg liker veldig godt, og jeg vil ikke ha sex med noen som ikke liker meg veldig godt. Det som er viktig er vennskap og kjærlighet, og noen å være sammen med. Jeg vil kose på sofan og se film, holde hender når vi er ute, dra på ferie osv osv. Sex er en viktig del av et forhold, men jeg liker ikke tanken på å ha sex med noen jeg ikke er i et forhold til. :sukk: Jeg vil ha noen for meg selv, noen som er der for meg og bare meg... og vice versa selvfølgelig. 

• Liker 3
Skrevet
På 10/29/2016 den 3.54, eksentrisk skrev:

Man har jo mange muligheter hvis man er bifil da. Hva med å bli tatt i doggy samtidig som du ligger i 69 med en jente? Eller blir det for mye å tenke på? ;)

Har prøvd det, flere ganger, ja :-) 

Det er fordelene ved å være bi/pansexuel, man kan få seg det beste fra begge/alle verdener! :hoppendeglad:

Skrevet

Jeg er bare nysgjerrig. Skulle gjerne hatt sex med en jente bare engang. Tanken på å kysse og kose noen deilige pupper og slikke en jente til orgasme er så opphissende. Gjerne trekant med 2 andre jenter også. Jeg er gift så dette skjer nok ikke 

Anonymkode: fca37...f28

Gjest Marshmallow Treat
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare nysgjerrig. Skulle gjerne hatt sex med en jente bare engang. Tanken på å kysse og kose noen deilige pupper og slikke en jente til orgasme er så opphissende. Gjerne trekant med 2 andre jenter også. Jeg er gift så dette skjer nok ikke 

Det kan jo skje selv om du er gift, tviler på at mannen din sier nei til det! Hvis du spør da!:tongue:

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også gift og drømmer om mus, men mulig mannen hadde fitt godkjenning til at jeg kosa meg med ei jente alene. Tipper han hadde blitt spinnvill av det Hihi men vet ikke hvor man møter damer ☺️

Anonymkode: a0069...0ad

Skrevet
16 timer siden, Chiyo skrev:

Enig. :enig: Jeg har egentlig aldri vært interessert i noen å bare ha sex med. Jeg ønsker bare å ha sex med noen jeg liker veldig godt, og jeg vil ikke ha sex med noen som ikke liker meg veldig godt. Det som er viktig er vennskap og kjærlighet, og noen å være sammen med. Jeg vil kose på sofan og se film, holde hender når vi er ute, dra på ferie osv osv. Sex er en viktig del av et forhold, men jeg liker ikke tanken på å ha sex med noen jeg ikke er i et forhold til. :sukk: Jeg vil ha noen for meg selv, noen som er der for meg og bare meg... og vice versa selvfølgelig. 

Veldig enig :) synes det et alt for lite av sånne! Hvor finner man de? :)

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig :) synes det et alt for lite av sånne! Hvor finner man de? :)

No idea. Jeg har gitt opp gaysir, for mange menn. Skeiv.no? Man kan delta i en skeiv gruppe eller et skeivt event og bli kjent med folk. Litt kjipt for skeive kvinner fordi man vet nesten aldri hvilken kvinner som spiller på samme lag. :P 

Skrevet

Definitivt  ingen av delene! 

Angrer på at jeg stakk innom her- SÅ mye "rart"!  Foruten det så er jeg langt unna det å være imot jenter som er lesbisk eller bifil , men da mener jeg det bør være mer følelser involvert og ikke "alt og alle".. Men dere om det.

Anonymkode: 485bd...493

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...