AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Syns du det er greit å bare ligge med folk for nytelsens skyld? Mener du det er forbeholdt evt kjæreste? Henger du deg opp i om kjæresten har hatt ONS og antall sexpartnere? Hvordan han/hun mistet jomfrudommen osv? Og er du mann eller kvinne? Anonymkode: de42a...e87
stan Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Seksuell fortid er ikke så veldig interessant. Selv om ons er greit nok, er erfaringen at sexen blir bedre i et forhold. Men i et forhold har man både sånn passe god sex og fantastisk sex. Grunnen til at det kan oppleves litt kjedelig i et forhold er at man blir så godt vant.
Teriyaki Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Så lenge det ikke er unormalt mange type 50 stk +++ så bryr ikke antall partnere meg noe. Å ha sex med en random gjorde jeg noen ganger da jeg var 16. kommer neppe til å gjøre det igjen. Den dagen jeg evt skal ha sex igjen så må det være med en jeg stoler på, for jeg har store problemer med å skulle slippe noen innpå meg igjen og vet ikke hvordan jeg vil komme til å reagere på det. Når det er sagt så har jeg ikke fordommer. Jeg har venninner som har ons i ny og ne, og venninner som ikke har det. ser ikke ned på noen av dem. Grunnen til at jeg ikke ville inngått et forhold med en mann med veldig mange er fordi jeg hadde hatt vanskelig for å stole på at han over tid hadde klart å være trofast. skal riktig nok aldri si aldri. Endret 27. oktober 2016 av Teriyaki
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Sex i forhold og uforpliktende sex er to helt forskjellige ting. Det første handler om lidenskap og at man har en connection med den man ligger med. Den andre er 100% fysisk nytelse. Sex er jo bedre når man er i et forhold, men synes det kan være ganske så heftig også med uforpliktende sex, har hatt et par ONS som har vært veldig vellykket, mtp nytelse. Anonymkode: c126a...42b
luxwomanizer Skrevet 28. oktober 2016 #5 Skrevet 28. oktober 2016 Har et mer "nyansert" syn på sex. Syns sex er en nytelse i seg selv og bør nytes uten å tenke for mye på det. Altså med kjæresten når mann er i forhold, men sex med fremmede/ikke i forhold bør ikke være tabu. Så lenge mann passer på beskyttelse OG sykdommer så bør man kunne nyte sex uten andre følelser enn følelsen av behag! Sex er for meg en selvfølge på lik linje som fredagspils er for andre, ekkelt for noen kanskje men det er min mening. Er mann forresten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå