Gå til innhold

Er han interessert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det lurt å spørre gutter er de interessert i deg ?De som gi deg tegn og flørte med deg ! Får man riktig svar ?!

En i klassen visste seg veldig interessert og flørte sammen på chatt og i virkelighet  , men etter jeg spurt om han likte meg , sa at liker meg som venninne ! 

Det var kjipt ! 

 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: e22c6...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, la meg spørre deg det samme:

En du liker og som du synes du har flørtet med såpass at han bør lukte lunta konfronterer deg direkte. Han spør rett ut om du liker han. 

 

På dette tidspunktet vet du lite om hans motiver. Synes han du er plagsom? Vil han fortsette med "for jeg liker ikke deg"? Vil han le av deg med alle kompisene? Liker han deg? Hvem vet! Det tryggeste for deg er å ro. 

 

Det tryggeste for han er å ro. Å "spørre rett ut" vil jeg kun anbefale dersom du selv først viser din hånd. For å be om at han utleverer seg uten at du gjør det samme oppfattes, ikke uten grunn, som veldig nifst og påtrengende. 

Anonymkode: 0bd61...bee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger mye sannhet i "må du spørre om han liker deg, er svaret nei". 

Anonymkode: a71d8...ba9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, la meg spørre deg det samme:

En du liker og som du synes du har flørtet med såpass at han bør lukte lunta konfronterer deg direkte. Han spør rett ut om du liker han. 

 

På dette tidspunktet vet du lite om hans motiver. Synes han du er plagsom? Vil han fortsette med "for jeg liker ikke deg"? Vil han le av deg med alle kompisene? Liker han deg? Hvem vet! Det tryggeste for deg er å ro. 

 

Det tryggeste for han er å ro. Å "spørre rett ut" vil jeg kun anbefale dersom du selv først viser din hånd. For å be om at han utleverer seg uten at du gjør det samme oppfattes, ikke uten grunn, som veldig nifst og påtrengende. 

Anonymkode: 0bd61...bee

Du skrev fint ☺️! Men det er litt vanskelig å forstå det som du skrevet . Du sier at jeg ikke burde "spørre tett ut"?

Han fyren viste interessert først og etter hvert jeg blitt litt forelsket ! Gledet meg å gå på skolen "universitet " å se ham , snakket med han ! 

Nå holdet meg unna av ham ! For at jeg er sur ! Han sjekket meg opp og nå sier at likte meg ikke !Og dette gjør meg leit !

Du sier at det var ikke lurt jeg spurt ham om han er interessert i meg ???

 

 

Anonymkode: e22c6...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...