AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Er det noen som har erfaring med speeddating? Finnes det noen slike arrangementer i Oslo? Jeg er så drit lei av nettdating nå at jeg spyr. Tror jeg har prøvd absolutt alle datingsidene som finnes. Enten er de ikke interessante eller så er de bare ute etter sex. Jeg er lei av å skrive med menn og føler ikke jeg får noe ut av det - det er begrenset hvor interessert jeg kan bli bare av å skrive. Jeg trenger å treffe menn fysisk kjenner jeg!! Jeg bor i tillegg i ei lita bygd hvor alle kjenner alle, det er absolutt ingen her for meg, så sjansen for å treffe noen i området er egentlig ikke-eksisterende. Da er det ikke bare å dra flere timer ens ærend for å treffe noen jeg har blitt kjent med på nettet, for så å oppleve at de ikke var som forventet både utseendemessig og personlighetsmessig. Derfor lener jeg veldig mot å dra på speeddating eller noe lignende når jeg først drar til feks Oslo en sjelden gang iblant. Noen? Anonymkode: e57b1...ed0
sofie777 Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Det finnes en side som heter Speeddate, men har ikke inntrykk av at det er kjempeaktivitet der. Men du taper uansett ingenting på å være medlem og kikke innom av og til. Reelle speeddatinger vet jeg dessverre ikke noe om.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 Hvorfor ikke prøve deg på Matchmaking heller? Det er jo det nye - og på de fleste sidene er det også gratis å være kandidat. Det kommer hele tiden nye sider, men disse er de jeg vet om foreløpig: www.lardour.no www.kongruent.no (selve matchmakingtjenesten dere er www.matchme.no ) www.fastfolge.no www.bergmentoring.no/bergtatt (drev med kongruent før, har startet for seg selv) Anonymkode: 5726b...47a
Gjest 2Bhonest Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Om du ikke vil ha sex, så hvorfor date? Det er jo tydeligvis ikke noe særlig og det du trenger er en venn eller venninne..
celinus Skrevet 28. oktober 2016 #5 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg kaster opp selv snart.... Og det blir fler og fler av oss.... 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #6 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg tror ikke det finnes arrangerte med både dating og speed, da speed eller amfetamin ikke er legalisert her til lands. Det må da gå an fir deg å få date på andre måter enn å ruse seg vel? Anonymkode: 13556...d1b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #7 Skrevet 28. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke det finnes arrangerte med både dating og speed, da speed eller amfetamin ikke er legalisert her til lands. Det må da gå an fir deg å få date på andre måter enn å ruse seg vel? Anonymkode: 13556...d1b Haha så festlig. Du er kul. Anonymkode: 27c5c...351
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #8 Skrevet 28. oktober 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke det finnes arrangerte med både dating og speed, da speed eller amfetamin ikke er legalisert her til lands. Det må da gå an fir deg å få date på andre måter enn å ruse seg vel? Anonymkode: 13556...d1b Amfetamin er ikke ulovlig. Anonymkode: 27a8d...47d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #9 Skrevet 28. oktober 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Amfetamin er ikke ulovlig. Anonymkode: 27a8d...47d Amfetamin er et reseptbelagt middel. Bruk uten at man har det forskrevet av lege er ulovlig. Anonymkode: 13556...d1b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #10 Skrevet 28. oktober 2016 2 timer siden, 2Bhonest skrev: Om du ikke vil ha sex, så hvorfor date? Det er jo tydeligvis ikke noe særlig og det du trenger er en venn eller venninne.. Jeg vil ha sex med en mann der vi begge har følelser for hverandre og ønsker det samme - et forhold. Følelsesløs sex som singel er jeg møkk lei av Ts Anonymkode: e57b1...ed0 1
Gjest 2Bhonest Skrevet 28. oktober 2016 #11 Skrevet 28. oktober 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ha sex med en mann der vi begge har følelser for hverandre og ønsker det samme - et forhold. Følelsesløs sex som singel er jeg møkk lei av Ts Anonymkode: e57b1...ed0 Må nesten spørre om hvem sin feil det er, når to stykker hopper til sengs med forskjellige forutsetninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå