AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Nå er jeg EKSTREMT lei! Plutselig en dag i juli sluttet øynene mine å godta linsene (brukte linser av silikon fra Daileys, de som skal være best på markedet), og de godtar dem fremdeles ikke. Ble henvist til øyelege med svar om at øynene var litt tørre, men ikke så tørre at de ikke kan takle linser så lenge jeg drypper dem i tillegg. Dersom jeg putter på ei linse, tar det kun noen sekunder før de blir irriterte og svir litt. Om jeg ikke tar dem ut med en gang, blir de mer og mer sviende, og det varer til neste dag før det forsvinner (maks 2 dager). Er drittlei briller, og vil helst bruke linser igjen. HVEM er det som kan finne ut om jeg er allergisk mot noe i linsene eller linsevæsken? Er det håp for å finne ut det her? Anonymkode: 497ce...037
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Prøv linser som ikke er av silikon om det finnes. Anonymkode: d7600...d49
estrella Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg aner ikke hvem som eventuelt kan gjøre noe , men jeg vet at andre også opplever at de plutselig ikke kan bruke linser(jobber hos optiker) . Du kan jo teste andre linser (det finnes også gode månedslinser) ? Selv om dagslinser i utgangspunktet burde fungere for deg så er det andre linser som kan fungere , men jeg ville nok uansett tatt de ut om kvelden . Hvor lenge har du brukt linser ? Personlig har jeg hatt det likens "hele" tiden , fungerte bare et halvår . Jeg finner ikke noen linser som fungerer (og de alternativene som fortsatt ikke er utprøvd , som er gode , de har selvsagt ikke min styrke) . Men de fleste jeg har pratet med har kun opplevd dette midlertidig
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #4 Skrevet 27. oktober 2016 40 minutter siden, estrella skrev: Jeg aner ikke hvem som eventuelt kan gjøre noe , men jeg vet at andre også opplever at de plutselig ikke kan bruke linser(jobber hos optiker) . Du kan jo teste andre linser (det finnes også gode månedslinser) ? Selv om dagslinser i utgangspunktet burde fungere for deg så er det andre linser som kan fungere , men jeg ville nok uansett tatt de ut om kvelden . Hvor lenge har du brukt linser ? Personlig har jeg hatt det likens "hele" tiden , fungerte bare et halvår . Jeg finner ikke noen linser som fungerer (og de alternativene som fortsatt ikke er utprøvd , som er gode , de har selvsagt ikke min styrke) . Men de fleste jeg har pratet med har kun opplevd dette midlertidig Jeg har brukt linser siden jeg var ca. 14 år, nå er jeg 22 Det har ikke vært noe tegn på noe lignende før i år. Anonymkode: 497ce...037
estrella Skrevet 27. oktober 2016 #5 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg ville booket en time hos optiker og hørt om det er andre linser å prøve. Har du allerede testet flere ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå