Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #1 Skrevet 23. november 2004 Kommer disse flatpakket eller er det store pakker? Noen som vet? Jeg har tenkt å kjøpe dette i julegave, men det er litt viktig at den ikke er gigant stor. Tenker på rundt 200-300 kr klassen.
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #2 Skrevet 23. november 2004 Finnes det kontorstoler i den prisklassen som ikke "dreper" ryggen?
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #3 Skrevet 23. november 2004 Var ikke det jeg spurte om. Jeg har sett stoler i den prisklassen, spørsmålet er om de er flatpakket.
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #4 Skrevet 23. november 2004 Da billige ryggdrepende knirkestolene kommer flatpakket. Jeg hadde ikke gitt en slik stol til noen jeg var glad i.
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #5 Skrevet 23. november 2004 Neivel, men din objektive vurdering av disse ryggdrepende stolene interesserer meg ikke Smil til verden og verden smiler til deg
Gjest Leola Skrevet 23. november 2004 #7 Skrevet 23. november 2004 Jeg har kjøpt en kjempebillig kontorstol på Ikea. Den kom flatpakket men var utrolig enkel å montere. Det er en stor, polstret stol som utrolig nok kun kostet ca. 300-400 kroner. Ryggdreper er det langt ifra - folk flest sitter dessuten ikke timevis foran hjemme-PC`en - dyre kontorstoler har jeg på jobben.
Grooo Skrevet 23. november 2004 #8 Skrevet 23. november 2004 Kontorstoler kommer nok flatpakket ja. Har i alle fall aldri opplevd noe annet.
maiia Skrevet 24. november 2004 #9 Skrevet 24. november 2004 Jeg har kjøpt en kjempebillig kontorstol på Ikea. Den kom flatpakket men var utrolig enkel å montere. Det er en stor' date=' polstret stol som utrolig nok kun kostet ca. 300-400 kroner.[/quote'] Det har jeg også gjort. Jeg er fornøyd med den, og den var så enkel å montere at selv jeg klarte det! Har sett på kontorstoler andre steder også, og de har alltid vært flatpakket.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #10 Skrevet 24. november 2004 Alle kontorstolene kommer flatpakket, om du ikke vil ha den ferdig montert, men da må du betale et sånt "monterings-gebyr"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå