Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #1 Del Skrevet 23. november 2004 Kommer disse flatpakket eller er det store pakker? Noen som vet? Jeg har tenkt å kjøpe dette i julegave, men det er litt viktig at den ikke er gigant stor. Tenker på rundt 200-300 kr klassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #2 Del Skrevet 23. november 2004 Finnes det kontorstoler i den prisklassen som ikke "dreper" ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #3 Del Skrevet 23. november 2004 Var ikke det jeg spurte om. Jeg har sett stoler i den prisklassen, spørsmålet er om de er flatpakket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #4 Del Skrevet 23. november 2004 Da billige ryggdrepende knirkestolene kommer flatpakket. Jeg hadde ikke gitt en slik stol til noen jeg var glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #5 Del Skrevet 23. november 2004 Neivel, men din objektive vurdering av disse ryggdrepende stolene interesserer meg ikke Smil til verden og verden smiler til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #6 Del Skrevet 23. november 2004 Takker likevel for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 23. november 2004 #7 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har kjøpt en kjempebillig kontorstol på Ikea. Den kom flatpakket men var utrolig enkel å montere. Det er en stor, polstret stol som utrolig nok kun kostet ca. 300-400 kroner. Ryggdreper er det langt ifra - folk flest sitter dessuten ikke timevis foran hjemme-PC`en - dyre kontorstoler har jeg på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 23. november 2004 #8 Del Skrevet 23. november 2004 Kontorstoler kommer nok flatpakket ja. Har i alle fall aldri opplevd noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 24. november 2004 #9 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har kjøpt en kjempebillig kontorstol på Ikea. Den kom flatpakket men var utrolig enkel å montere. Det er en stor' date=' polstret stol som utrolig nok kun kostet ca. 300-400 kroner.[/quote'] Det har jeg også gjort. Jeg er fornøyd med den, og den var så enkel å montere at selv jeg klarte det! Har sett på kontorstoler andre steder også, og de har alltid vært flatpakket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #10 Del Skrevet 24. november 2004 Alle kontorstolene kommer flatpakket, om du ikke vil ha den ferdig montert, men da må du betale et sånt "monterings-gebyr" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå