Gå til innhold

ubehag/press nederst I magen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei for tre dager siden så ble jeg kvalm og hadde bittelitt ubehag nederst i magen Venstre side der mensensmerter er men er bare på dag 13 (11 når dette startet) i syklusen min og pleier å ha ganske lange sykluser så kan ikke tro det er eggeløsning. Jeg fikk diaré men bare en gang så sov jeg godt og var like kvalm på morgenen og fortsatt litt ubehag nede i magen. Jeg er så redd for graviditet men jeg har hatt mensen 2-3 ganger etter sist jeg hadde sex ( 2-3 måneder siden) og brukte kondom og han kom aldri med eller uten kondom inni meg så antar jo sjangsen der er ganske minimal men bekymrer meg likevel etter det ubehaget eller hva jeg skal kalle det har kommet og jeg har vært nesten konstant kvalm i 3 dager. Har også hatt mer luft i magen enn jeg pleier jeg vil helst ikke til lege med dette da jeg ikke har lappen og vil ikke spørre familie om å kjøre meg siden de alltid spør og graver (og jeg pleier å snakke med dem men vil ikke snakke om noe så intimt)  Er bekymret og var ganske redd når jeg først hadde det ubehaget i magen  det er ikke vondt bare litt ubehagelig og som det presser og noen ganger er det litt mot midten av magen (veldig vanskelig å forklare)Burde jeg bestille en graviditetstest hjem? Kanskje noen tips mot kvalmen? Huff ble sikkert rotete men jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre. - Jente 18 år.

Anonymkode: be983...c6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å ta en test...? 

Anonymkode: 71d96...289

Skrevet

Du er gravid med trillinger. Gratulerer!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bare å ta en test...? 

Anonymkode: 71d96...289

Jo er bare ganske mye styr å få kjøpt en alene når jeg ikke har bil og bor midt i ødemarka liksom 

Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo er bare ganske mye styr å få kjøpt en alene når jeg ikke har bil og bor midt i ødemarka liksom 

Mest sannsynlig har du et magevirus. Hvis du nettopp har hatt mensen er du neppe gravid, især ikke når du antageligvis ikke har hatt eggløsning ennå.

Uansett kan ingen her svare deg. Du må ta en test. Og så anbefaler jeg deg å begynne med annen prevensjon, kondom har ofte brukerfeil og er ikke bra å bruke om man er redd for å bli gravid.

Endret av Arkiv
Skrevet
1 minutt siden, Arkiv skrev:

Mest sannsynlig har du et magevirus. Hvis du nettopp har hatt mensen er du neppe gravid, især ikke når du antageligvis ikke har hatt eggløsning ennå.

Uansett kan ingen her svare deg. Du må ta en test. Og så anbefaler jeg deg å begynne med prevensjon, kondom har ofte brukerfeil og er ikke bra å bruke om man er redd for å bli gravid.

Ok tusen takk for et seriøst svar! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...