AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Hei. Jeg fikk soppinfeksjon rett etter sommer. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg fikk det og hvor det kom fra. Jeg klør ganske mye i underlivet nå, noe som minner meg om den kløen jeg hadde da. Så jeg lurer på om det er mulig at jeg har fått soppinfeksjon igjen etter så kort tid eller om det kan være etter barberingen i går? Er det etter barberingen er det veldig voldsomt, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Hjelp? Anonymkode: df88d...42b
Arkiv Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Ja, barbering øker som kjent sjansen for å få sopp. Hvis du ikke får hjelp av Canesten går du til legen for å utelukke kjønnssykdom.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 Meg igjen.. Jeg la merke til at den ene ytre kjønnsleppen er "opphovnet". Har dette noe å si? Anonymkode: df88d...42b
SandyS90 Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Slet selv med dette ein periode! hovne kjønnslepper og nett som små rift/sprikker i de! og ble veldig tør der nede! dette fikk eg av barberingsskummet eg brukte og som eg har brukt i alle år helt sånn plutselig! så byttet til barberskum uten parfyme! og noen ganger har eg reagert og fått sopp pågrunn av intimvask med parfyme! så du kan jo prøve å bruke intimsåpe og barberskum uten parfyme for å se om det hjelper 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå