Gjest uri Skrevet 25. november 2004 #21 Skrevet 25. november 2004 Jeg har to: Rebekka fra Robinson og Tone fra bonderomantikken Signerer denne jeg
Arwen Skrevet 25. november 2004 #22 Skrevet 25. november 2004 Rebecca er da virkelig ikke en person jeg ville kalt bitch :o synes hun er skikkelig merkelig, men ikke bitchy.
Gjest uri Skrevet 25. november 2004 #23 Skrevet 25. november 2004 Rebecca er da virkelig ikke en person jeg ville kalt bitch :o synes hun er skikkelig merkelig' date=' men ikke bitchy.[/quote'] Hun er merkelig og en smule bitchy. Så du første episode av Robinson? Da alle satt inni det der buret, og Rebecca hadde så lyst å bli ferdig med det, men ville ikke være den som ga seg. Derfor gikk hun til den hun mente var svakest, og som ikke mengde seg med resten, og ba henne gi seg.. Syntes det er bitchy jeg!!
Suzy Skrevet 25. november 2004 #25 Skrevet 25. november 2004 Var det fenomenet reality eller ikke, Suz? Jeg ser på KG som reality - og med henne her var det et show også....
Gjest uri Skrevet 25. november 2004 #26 Skrevet 25. november 2004 Hun i Bonderomantikk.. Wenche.. Huff. Er det hun som ler med tunga, eller er det hun som er så sjenert og kjedelig??
Saga Skrevet 25. november 2004 #27 Skrevet 25. november 2004 Er det hun som ler med tunga, eller er det hun som er så sjenert og kjedelig?? Det andre alternativet ditt. Ser ikke på henne som sjenert, bare tverr.
Arwen Skrevet 25. november 2004 #28 Skrevet 25. november 2004 den ene episoden ja, det skal jeg være enig i, mensynes hun er mye mer merkelig en bitchy
Cajsa Skrevet 25. november 2004 #29 Skrevet 25. november 2004 Tone fra Bonderomantikk. Hun minner mye om en jeg dessverre kjenner..
Jenni Skrevet 25. november 2004 #30 Skrevet 25. november 2004 Hva med May-Britt fra den første sesongen av Villa Medusa?
Saga Skrevet 25. november 2004 #31 Skrevet 25. november 2004 Hva med May-Britt fra den første sesongen av Villa Medusa? Hun var kul!
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #32 Skrevet 25. november 2004 Tone i Bonderomantikk! For en oppførsel i dagens episode!
Saga Skrevet 26. november 2004 #33 Skrevet 26. november 2004 Tone i Bonderomantikk! For en oppførsel i dagens episode! Er det så rart da? Jeg ville ha plaffa han med ei hagle om jeg var med.
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #34 Skrevet 26. november 2004 Litt selektiv hukommelse eller? De fleste av jentene var med på dette, og det ble bestemt at Cathrine skulle gå bort. Hun fikk ikke psyket henne ut, så da sendte de Rebecca over. Hun var langt fra den eneste. Alle deltagerene fikk med seg og visste hva som skjedde, og ingen av de som ikke var med på det grep inn og sa ifra at dette var helt gæernt. Det var jo dette en psykolog reagerte på. Ikke på Rebecca som person, men hele gruppa. Grunnen til at hun blir framstilt som bitch, er jo fordi Robinsongjengen måtte ha en syndebukk for å "rense" sin egen samvittighet etter episoden var over.
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #35 Skrevet 26. november 2004 Det var jo ikke sikkert det skjedde noe mellom Heidi og Hans Ole da? Synes det virket skikkelig teit å dra slik uten at de fikk snakket skikkelig ut om det, og de kommentarene hun kom med da hun dro. Tone fremsto som veldig ukoselig og bitchy i serien synes jeg.
Saga Skrevet 26. november 2004 #36 Skrevet 26. november 2004 Er jo ikke poenget om de gjorde det eller ikke. Oppførselen til Tone slik den er blitt fremstilt kan diskuteres, men det Hans Ole gjorde var respektløst og smakløst. Hvorfor skulle hun snakke med ham når hun skulle dra? Han hadde hatt hele dagen på å prate med henne, men satt i sofaen med Heidi og kaffekoppen.
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #37 Skrevet 26. november 2004 Rebekka fra første Big Brother, falskere en falskes, smiskete og glatt....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå