AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #22 Skrevet 26. november 2016 Så hvordan gikk det her i natt ? Har dere blåst vekk her ? Anonymkode: ba393...4b1
Gjest Jacklost Skrevet 29. november 2016 #23 Skrevet 29. november 2016 (endret) Nå blåser det kraftig 😬 Endret 29. november 2016 av Emperor Jacklost Ⅻ
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #24 Skrevet 29. november 2016 5 timer siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev: Nå blåser det kraftig 😬 Jeg trodde faktisk at du hade blåst vekk for lenge siden? Anonymkode: ba393...4b1
Gjest Jacklost Skrevet 29. november 2016 #25 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg trodde faktisk at du hade blåst vekk for lenge siden? Anonymkode: ba393...4b1 Det ble ikke noe storm i helg likevel
Gjest Jacklost Skrevet 25. desember 2016 #26 Skrevet 25. desember 2016 Var noe helvetes med storm i går, ble nesten blåst vekk 😬 I morgen skal det visstnok bli ekstremt ille, verre enn dagmar O:
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 25. desember 2016 #27 Skrevet 25. desember 2016 Dette er grunnen til at jeg ikke har lyst å kjøre over fjellet på denne tiden, det er så og si alltid noe dårlig vær rundt jul og nyttår.
applestories Skrevet 25. desember 2016 #28 Skrevet 25. desember 2016 1 time siden, Jacklost skrev: Var noe helvetes med storm i går, ble nesten blåst vekk 😬 I morgen skal det visstnok bli ekstremt ille, verre enn dagmar O: Er det Urd som kommer? Verre enn Dagmar kan det nesten ikke bli her. Små hus lå jo veltet opp ned her, og halve skogen lå horisontalt - det gjør mye av den fortsatt. Det var litt koselig med to døgn uten strøm, men så var vi de heldige i sentrum som fikk den tilbake såpass raskt. Nå er det helt stille igjen her, men i går kveld lå det både nisser og pynt strødd rundt omkring. Og jeg bor ikke i nærheten av kysten engang!
Gjest Jacklost Skrevet 25. desember 2016 #29 Skrevet 25. desember 2016 18 minutter siden, applestories skrev: Er det Urd som kommer? Verre enn Dagmar kan det nesten ikke bli her. Små hus lå jo veltet opp ned her, og halve skogen lå horisontalt - det gjør mye av den fortsatt. Det var litt koselig med to døgn uten strøm, men så var vi de heldige i sentrum som fikk den tilbake såpass raskt. Nå er det helt stille igjen her, men i går kveld lå det både nisser og pynt strødd rundt omkring. Og jeg bor ikke i nærheten av kysten engang! De sier det blir verre enn dagmar på Vestlandet /:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå