Gå til innhold

Når dreit du sist i buksa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan jeg ikke huske. Jeg må ha vært ett lite barn.

Men det var en gang det nesten gikk galt, fikk plutselig problemer med magen når vi var på biltur. Vi hadde 45 minutter før vi var fremme, magen lagde skumle lyder, jeg hadde skikkelig mageknip, så jeg satt og knep igjen rumpeballene for alt jeg kunne. Kjæresten min kjørte heldigvis han kjørte så fort han kunne, men samtidig veldig sakte over humper og han hold på å le seg i hjel. For jeg er veldig fisefin når det kommer til slike ting som å gå på do andre plasser enn hjemme hos oss selv. Så bare det at jeg var i den situasjonen var veldig morsomt for han. Det var så ille at jeg måtte ringe på forhånd dit vi skulle på besøk å forsikre meg om at badet var ledig. Men vi rakk frem i tide, jeg hadde da så vondt i magen og var så svett at jeg klarte ikke å være flau engang. 

Anonymkode: b7475...f12

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skulle bare prompe også kom det ut bæsj! har skjedd et par ganger!! litt kjipt men men!

Anonymkode: ac4e2...33e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ikke huske, men jeg gjorde det nesten en dag tidligere i høst mens jeg var ute og jogget. Like etter at joggeturen hadde begynt, kjente jeg selvfølgelig at jeg måtte drite. Dette pågikk helt til jeg hadde løpt min planlagte distanse. Heldigvis lå det en bensinstasjon akkurat ved slutten av ruta, så der løp jeg inn i all hast i det som kjentes ut som siste liten før å låne toalettet. Ahhh, godt å drite noen ganger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår, da jeg lå på sykehuset med dobbeltsidig lungebetennelse og 41,5 i feber. Jeg var så syk at jeg ikke kunne snu meg i sengen for egen maskin. Og det var like greit, siden jeg ikke kunne holde på verken vått eller tørt, hvis du skjønner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er AB, kan dere skrive om dere er kvinner eller menn. Jeg liker å lese historier om kvinner som bæsjer på seg, men ikke menn.

Anonymkode: 7bb79...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er AB, kan dere skrive om dere er kvinner eller menn. Jeg liker å lese historier om kvinner som bæsjer på seg, men ikke menn.

Anonymkode: 7bb79...88e

Hva skal man egentlig med internett når det er dette det fokuseres på...

Anonymkode: 5847e...69b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er AB, kan dere skrive om dere er kvinner eller menn. Jeg liker å lese historier om kvinner som bæsjer på seg, men ikke menn.

Anonymkode: 7bb79...88e

:sprettoy::sprettoy::sprettoy:

Anonymkode: 85885...fe0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er AB, kan dere skrive om dere er kvinner eller menn. Jeg liker å lese historier om kvinner som bæsjer på seg, men ikke menn.

Anonymkode: 7bb79...88e

Dere som er AB'er og som liker å lese om kvinner som bæsjerer på seg men ikke menn, kan dere skrive hvor gamle dere er?

Anonymkode: d4479...56d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ferie i øst-europa og hadde et ublidt møte med en understekt kylling, noe som resulterte i salmonella. Den andre dagen jeg lå i senga med feber kjente jeg at det for fjortende gang på et par timer begynte å rumle i magen. Svak og dehydrert som jeg var forsøkte jeg forsiktig å reise meg fra senga, men det viste seg å være en alt for stor anstrengelse for den alt utslitte lukkemuskelen min. Jeg samlet den resterene styrken jeg hadde i kroppen og kastet alt av sengetøy på gulvet, gulpet i meg et glass juice, la meg ned og ventet på neste bølge. På dette tidspunktet var det heldigvis ikke mer igjen i systemet og jeg fikk sove hele 45 minutter før det braket løs igjen. Noe av det verste jeg noen gang har opplevd.

Anonymkode: 4869d...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen år siden. Jeg og sambo skulle ut på gåtur vinterstid. Jeg kjente at noe var litt ugreit i magen ei stund før vi gikk, men det roet seg før vi gikk. Etter noen kilometer ut i runden kommer magekramper og de øker på. Vi fortsetter og midt på torget i byen kjenner jeg at nå kommer det. Jeg ser meg febrilsk rundt i håp om å se et sted jeg kan få slengt meg ned uten at noen ser. Jeg får øye på en Mc' Donalds papp pose og skriker til han at han skal løpe å hente den, men jeg selv løper mot hjørnet av torget og håper villt på at ingen er der og at nærmeste hushjørne kan gi meg sjanse til å skite i posen haha. Jeg forsøker "proppe" rumpa med fingre mens jeg gakker avgårde med han i hæla hoho. Takk og lov ikke et menneske i ei sidegate opp mot et hus hvor jeg får starten oppgaven med å fjerne skibukse mens jeg nesten driter på meg og han plasserer posen strategisk under og stiller seg opp for å dekke meg.  Vel, det går galt det hele. Jeg skiter på klær, rekker ikke få det helt av. Jeg skiter utenfor og oppi Mac posen og jeg skiter på hånda mi fordi jeg prøver å plassere posen i forhold til det som kommer og kommer. Blir sittende i  noe som føltes som en evighet fordi krampene bare fortsatte og fortsatte. Herre for et styr. Kle på seg klær med skit på, med hender med skit på, rydde opp etter seg ugh og gå 3-4 kilometer hjem...

Anonymkode: 84fa1...f03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎27‎.‎10‎.‎2016 den 4.33, AnonymBruker skrev:

Fortell, fortell. Hvor var du? Hva skjedde? Hvorfor kom du deg ikke på do, eller var det kanskje med vilje?

Anonymkode: 26693...2c5

Er du kanskje på vei til et rolig hjem for de som er litt annerledes?

Håper du vil finne roen der. Resten av oss går videre nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på familieselskap hos eksen. Satt hele middagen med ekstrem luft i magen, trodde jeg... Vi skulle ha dessert i stuen, så fikk beskjed om å sette meg der mens resten av familien ryddet og gjorde klart for dessert. Da de fleste var på kjøkkenet så jeg mitt snitt og lot det stå til med en liten smyger, trodde jeg.  Plutselig kjente jeg noe varmt og rennende i trusa og litt bortover ene rumpeballen. Jeg spratt opp og så en våt flekk på sofaen, den var heldigvis svart så det vistes ikke at det var bærsj der, men den lukta var helt grusom. Skjønte at dette kom jeg aldri til å klare og bortforklare. Så jeg fikk panikk og strøk på dør. Møtte typen og foreldra på vei ut, de var da på vei til stua med isen, men jeg sa ingenting bare strøk på dør.  Trenger jeg å nevne at jeg hadde på meg hvit bukse for anledningen. .. Hørte aldri noe fra den fyren igjen...

Anonymkode: bfd23...bda

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Winza
På 27.10.2016 den 9.35, AnonymBruker skrev:

Hvem i alle dager bæsjer på seg med vilje?? :overrasket:

Anonymkode: 8db5d...2d3

Noen folk tenner på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som synes disse historiene er forferdelig morsomme? :fnise: 

Måten folk klarer å bevare selvironien og beskriver det på. Jeg skrattler. 

Anonymkode: 5a4c2...a33

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2016 den 7.05, Evilposelos skrev:

For noen år siden. Jeg skulle på butikken, tar 20 min å gå, da jeg kom halvveis fikk jeg akutt diarè. Jeg gikk et og et skritt for å holde den igjen. Gikk inn på butikken, handlet, gikk ut igjen og holdt meg hvert andre minutt. Ikke  vet jeg hvor lang tid jeg brukte hjem, men det var ingen muligheter til å gjøre fra seg. Da jeg kom inn døra hjemme, klarte jeg ikke mer. Dette fikk jeg hemoroider av :flekke:

Går det an og ta to og to skritt? Eller tre og tre?

Anonymkode: 72d2a...e4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå i dag. 

Kjæresten har en tendens til å bruke vinter og vår på do, uansett om andre melder sin trang til å gå på do. "Kommer straks" sier han og lar det gå 20min til.. Digg det, når man får akutt diaré og en real runde mageknip....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år tilbake. Jeg sliter med kraftige smerter i magen (har vært til utredning) og spesielt etter at jeg har spist, må jeg holde meg i ro. Jeg var på en middag og skulle hjem med bussen. Kjente smertene komme og etter mye mas, fikk jeg bussjåføren til å stoppe og slippe meg av. Da jeg gikk av bussen, skjedde katastrofen. Heldigvis kom min man og hentet meg. Hadde vært nødt til å gå 1 mil, hvis han ikke hadde hatt mulighet til å hjelpe meg.

Anonymkode: 1f374...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2017 den 2.09, AnonymBruker skrev:

Går det an og ta to og to skritt? Eller tre og tre?

Anonymkode: 72d2a...e4a

det er vanskelig å forklare uten å vise. Tok et skritt, satte beina sammen, stoppet. Sånn holdt jeg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk dette aldri har skjedd meg! I så fall må jeg ha vert så liten at jeg ikke husker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...