Gå til innhold

Gutter: hva er turn-off med jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at omtrent alle har skrevet at sminke er turn off, og det er selvsagt ok. Men jeg må le litt av at de fleste menn ser ut til å mene dette samtidig som damene de anser som 10'ere bruker store mengder sminke og stæsj. Så jeg tror dere juger så dere tror det selv ;) 

Anonymkode: f4d85...582

Tror de mener mer sånn:

1452d9e28cf4da0cf59439e7f90bbe01.jpg

Anonymkode: ea992...995

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner jeg er veldig glad jeg ikke er ute på markedet. Skulle jeg bli singel så tror jeg at jeg forblir singel. 

Anonymkode: a4ab4...5ef

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror de mener mer sånn:

Men de har nok nesten like mye sminke på seg, hun ene er bare veldig dårlig på det :P 

Anonymkode: aed79...e6e

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de har nok nesten like mye sminke på seg, hun ene er bare veldig dårlig på det :P 

Anonymkode: aed79...e6e

Det er forskjell også på hverdags og fest, om ei jente bruker like mye sminke hver eneste dag som om det skulle være gallamiddag er det ikke noe å søke etter. 

Anonymkode: af344...bec

Gjest Sjørøveren
Skrevet
På 27.10.2016 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er et MESS

Anonymkode: 50b58...d9e

Hvorfor? Føler du deg truffet? Menn må da også få si hva som er turn off når dere damer driver med det ;) Right? 

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser silikonpupper er mye nevnt her. Si dere møter drømmedama, men hun har silikon, avviser dere henne da?

Anonymkode: 447a3...7e6

Ja, hvis det viser tydelig eller har unaturlig store pupper. Vil liksom ha ei dame som er fornøyd med den hun er. Ikke prøve å være hottere og noe hun ikke er. 

6 timer siden, Fysikeren skrev:

Påtegna øyenbryn. 

Enig! Fy faen så stygt det er!

1 time siden, AnonymBruker skrev:

NWdwZ0R5.jpeg

Eksempel 

Anonymkode: f4d85...582

Hun der er pen dame under all den unaturlige sminken, men går fint når det ser noenlunde naturlig ut. Sånn som hun der. Litt for falske øyenbryn synes jeg.

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror de mener mer sånn:

Skriiiiiiiiiik! Nå får jeg mareritt!! Æsj så stygt. 

Skrevet

Mas

Anonymkode: 94b6b...ad0

Skrevet

- Plastikkdukker

- De syns ikke stor pikk er viktig...

• Liker 1
Skrevet

Herregud da, at noen stiller spørsmål til oss hannkjønn som om at vi nærmest lyver/er dobbeltmoralske når vi sier at vi ikke liker oversminkede jenter blir for dumt. Vi liker det ikke, naturlig skjønnhet er mer attraktivt!!

Det betyr dog ikke at vi ikke kunne gått til sengs med eller blitt sammen med ei som sminket seg, sågar for mye. Alt gjøres på kompromiss her i verden, absolutt alt... Dog skulle vi gjerne ønsket at jenta sminket seg mindre, er ikke slik at vi ikke kan innlede noe som helst med damer som har trekk som kommer på turn-off lista vår.

Skrevet

* Jenter som bruker ansiktsmaling (sminke) for å manipulere utseende sitt.

* Jenter som skal prøve å forandre og ødelegge menn. Hvilken rett har de til å leke gud og bestemme hvordan noen skal leve livet sitt?

* Høye hæler og andre jålesko som lager plagsomme lyder når de går.

Anonymkode: f3857...3e0

Skrevet

Firkantede påtegnede øyebryn, ser helt dustete ut. Jenta ser rett og slett teit ut.

Anonymkode: a0894...acd

• Liker 2
Skrevet
På 26.10.2016 den 23.48, Cammm skrev:

Den motsatte tråden ble jo veldig populær, men jeg lurer på hva dere mener om jenter! Hva tenner oss IKKE ved jenter. Se om vi kommer opp med like mange punkter her.

Overvekt

Anonymkode: 70ddb...8d6

• Liker 1
Skrevet (endret)

Må bare si noe. Ser det er et par kvinner som blir litt fornærma av enkelte punkter. Bare fordi noen menn synes noe er turn-off betyr ikke at alle menn gjør det. Man har lov til å ha forskjellige preferanser! :) Det er alltid noen som liker kort hår, sminke, høye hæler, etc. Ikke alle har helt likens smak og det skal vi være glad for. For da finnes det noen for alle!

Ha en flott dag! :laugh:

Endret av Coconutz
  • Liker 6
Skrevet

Ekle kjønnslepper som kommer utenfor sprekken, sånne som ligner på rosiner. Eller klitoris som ligner på ei rosin .

Anonymkode: 2ad30...c85

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor blir noen så fornærma egentlig? Samme som @Coconutz nevner,folk er forskjellige.

Ser minst 2 skriver at de ikke liker høye jenter. Jeg er 177,skal jeg gråte da eller?

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Coconutz skrev:

Må bare si noe. Ser det er et par kvinner som blir litt fornærma av enkelte punkter. Bare fordi noen menn synes noe er turn-off betyr ikke at alle menn gjør det. Man har lov til å ha forskjellige preferanser! :) Det er alltid noen som liker kort hår, sminke, høye hæler, etc. Ikke alle har helt likens smak og det skal vi være glad for. For da finnes det noen for alle!

Ha en flott dag! :laugh:

Det er helt sant, men det handler vel kanskje om at de føler seg truffet? :-) 

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

* Jenter som bruker ansiktsmaling (sminke) for å manipulere utseende sitt.

* Jenter som skal prøve å forandre og ødelegge menn. Hvilken rett har de til å leke gud og bestemme hvordan noen skal leve livet sitt?

* Høye hæler og andre jålesko som lager plagsomme lyder når de går.

Så sminkeløs og lave hæler er turn-on for deg? Konesveis også? Og være et mehe, som ikke sier hva hun egentlig mener?

Anonymkode: 1ae1a...f05

• Liker 1
Skrevet
På 27.10.2016 den 10.56, Herr Heftig skrev:

Det å være masete synes jeg er den mest turn-off egenskapen en kvinne kan ha. Ingen har noe med å prøve å bestemme hvordan jeg skal leve livet mitt.

Om du velger å leve det sammen med en annen så må man faktisk forvente at man veileder og setter grenser for hverandre. For da lever du ikke livet som ditt liv lenger men det har blitt til dere. Jeg blir til vi. 

Anonymkode: b6d0e...126

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du velger å leve det sammen med en annen så må man faktisk forvente at man veileder og setter grenser for hverandre. For da lever du ikke livet som ditt liv lenger men det har blitt til dere. Jeg blir til vi. 

Anonymkode: b6d0e...126

Man kan selvsagt ha hvilke forventinger man vil til et forhold, men jeg ville ikke blitt sammen med noen som har forventninger for meg som i stor grad strider i mot hva jeg ville gjort uten påvirkning.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så sminkeløs og lave hæler er turn-on for deg? Konesveis også? Og være et mehe, som ikke sier hva hun egentlig mener?

Jepp. En naturlig jente, som er seg selv og også respekterer at jeg også er meg selv. Aner ikke hva konesveis er. Men langt feminint hår er å foretrekke. Høye hæler er med på å jåle opp og forfalske flotte mennesker på en feil måte. Det samme gjelder ansiktsmaling (sminke). 

Hva skjer hvis jeg faller for den illusjonen hun har kledd seg ut med kostyme for å være? Da må jeg kreve at hun kler seg ut til til å være den illusjonen resten av livet. Ikke den hun egentlig er. Hva med at hun solgte seg selv som den hun var i utgangspunktet? 

Skrevet
32 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Man kan selvsagt ha hvilke forventinger man vil til et forhold, men jeg ville ikke blitt sammen med noen som har forventninger for meg som i stor grad strider i mot hva jeg ville gjort uten påvirkning.

I et forhold må man både gi og ta, men fordelene skal oppveie ulempene - for begge. Ellers får man heller leve alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...