Gå til innhold

Har ingen nøkler til bilen som fungerer lenger!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet bilnøkkelen i dag på jobb. Jeg stakk derfor hjem for å hente reservenøkkelen men den fungerte ikke! Så nå får jeg ikke kjørt bilen min.

Noen som vet hva det koster å kjøpe en ny nøkkel? Det er en nøkkel med sentrallås og bilen er en Suzuki.

Anonymkode: 126c3...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Batteriet som må skiftes kanskje? 

Anonymkode: 53476...44c

 Skiftet batteri men det hjalp ikke. Tror jeg må levere nøkkel inn.

Anonymkode: 126c3...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken Suzuki har du, og ca årsmodell?
Jeg har en 2002-modell og nøklene som fulgte med var så dårlige at jeg slet med å både låse og starte bilen. Jeg måtte dra til nærmeste Suzuki-verksted og bestille en ny nøkkel til den nette sum av 1700 kr.

Anonymkode: 4291b...183

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2016 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Hvilken Suzuki har du, og ca årsmodell?
Jeg har en 2002-modell og nøklene som fulgte med var så dårlige at jeg slet med å både låse og starte bilen. Jeg måtte dra til nærmeste Suzuki-verksted og bestille en ny nøkkel til den nette sum av 1700 kr.

Anonymkode: 4291b...183

TS. Ca slik er det . Men noen ganger må bilen også inn og nøkler må kodes til bilen.Dette gjelder da alle nøkler  Ikke bare den nye. Det er forskjellige systemer så hør med merkeforhandler . Altså noen ganger er nøkkel ferdig kodet når den kommer , noen lå kode om alle nøkler. Husk nøkkel kode ved bestilling  Se I service hefte /levrandør dokumenter. Kan stå der  Kode kan fåes ut mot et gebyr hos merkeforhandler . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...