AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg mistet bilnøkkelen i dag på jobb. Jeg stakk derfor hjem for å hente reservenøkkelen men den fungerte ikke! Så nå får jeg ikke kjørt bilen min. Noen som vet hva det koster å kjøpe en ny nøkkel? Det er en nøkkel med sentrallås og bilen er en Suzuki. Anonymkode: 126c3...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #2 Del Skrevet 26. oktober 2016 Batteriet som må skiftes kanskje? Anonymkode: 53476...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #3 Del Skrevet 26. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Batteriet som må skiftes kanskje? Anonymkode: 53476...44c Skiftet batteri men det hjalp ikke. Tror jeg må levere nøkkel inn. Anonymkode: 126c3...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #4 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hvilken Suzuki har du, og ca årsmodell? Jeg har en 2002-modell og nøklene som fulgte med var så dårlige at jeg slet med å både låse og starte bilen. Jeg måtte dra til nærmeste Suzuki-verksted og bestille en ny nøkkel til den nette sum av 1700 kr. Anonymkode: 4291b...183 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peter007 Skrevet 30. oktober 2016 #5 Del Skrevet 30. oktober 2016 På 27.10.2016 den 0.22, AnonymBruker skrev: Hvilken Suzuki har du, og ca årsmodell? Jeg har en 2002-modell og nøklene som fulgte med var så dårlige at jeg slet med å både låse og starte bilen. Jeg måtte dra til nærmeste Suzuki-verksted og bestille en ny nøkkel til den nette sum av 1700 kr. Anonymkode: 4291b...183 TS. Ca slik er det . Men noen ganger må bilen også inn og nøkler må kodes til bilen.Dette gjelder da alle nøkler Ikke bare den nye. Det er forskjellige systemer så hør med merkeforhandler . Altså noen ganger er nøkkel ferdig kodet når den kommer , noen lå kode om alle nøkler. Husk nøkkel kode ved bestilling Se I service hefte /levrandør dokumenter. Kan stå der Kode kan fåes ut mot et gebyr hos merkeforhandler . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå