AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Noen som bruker loette og har lagt på seg? Lagt på dere vann eller er det mer matlyst? Og hvor mye gikk dere opp og har det stabilisert seg? Anonymkode: 1deed...4c2
Apekatten Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg gikk ikke opp i vekt da jeg begynte med loette. Det varierer fra person til person om man legger på seg.
Mille96 Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg brukte loette 28 fast i 4 år. Merket ikke noe forskjell i vektoppgang eller appetit. Ble dritt lei av hele pillene + at de er svine dyre. Så gikk over til spiral, uten hormoner. Ville heller gått for det om jeg var deg
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 Finnes det billigere men gir samme effekt? Altså ikke noe vektøkning? Anonymkode: 1deed...4c2
Teriyaki Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg har gått på Loette og Cerazette (minipille). Aldri gått opp i vekt av noen av dem.
PetrovaFire Skrevet 31. oktober 2016 #7 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg har (foreløpig) ikke gått opp noe i vekt av Loette. Men da jeg gikk på microgynon, gikk jeg opp noen kg. Men som nevnt over, det er forskjell fra person til person. Hormoner kan få en til å gå opp, ned eller ha en stabil vekt.
Persephone Skrevet 31. oktober 2016 #8 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg gikk ikke noe opp i vekt pga pillene. Eller hvis jeg gjorde det var det maks 2 kilo. Jeg var på utveksling da jeg begynte på dem, så mest sannsynlig er det skyld i vektoppgang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå