Gå til innhold

Sov 17 timer!!

Fremhevede innlegg

Gjest ZooGirl
Skrevet

Jeg la meg rundt halv 12 i går kveld og våknet av alarmen halv 8 i dag tidlig. Dum som jeg var sto jeg ikke opp med en gang og klarte å sovne igjen. Neste gang jeg våknet og så på klokken var den 17:05(!!!). Jeg har altså sovet fra ca klokken 12 til klokken 5 dagen etter. Hva kan dette komme av? Jeg var fortsatt trøtt, men fikk sjokk når jeg så hva klokken var å måtte tvinge meg til å stå opp. Altså hele dagen hadde gått...

Dette er ikke noe som pleier å skje og jeg hadde ikke slitt meg ut dagen før. 

info: jente 19 år, bor alene, går på vg3. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler du deg frisk ellers, eller bruker du noen medisiner som kan gi slike effekter?

Vet bare av egen erfaring at ekstremt mye søvn er pga generell utmattelse, eller medikamenter.

Anonymkode: 7d385...16a

Skrevet

Dette skjer ofte med meg. Sliter med å få sovet ordentlig i ukedagene, og har det gått 1-2 uker med underskudd sover jeg lett ca. 15 timer i strekk hvis ikke jeg setter på vekking og tvinger meg opp. Mener faktisk rekorden min var 17 timer. Tror det kommer av psykisk utmattethet som bygger seg opp over tid. Sliter du på skolen eller har det vært noen andre endringer i livet ditt i det siste?

Anonymkode: c5a9d...d40

Gjest ZooGirl
Skrevet

Har vært litt stressa angående skole, men tror ikke dette er hovedgrunnen. Jeg har vært veldig urolig i kroppen i det siste, og når jeg sover så vokner jeg hele tiden + at jeg svetter om natten. Har tenk mye, og googlet litt, og tror nå det kan være fordi jeg for en ukes tid siden bestemte meg for å slutte å ta cipralex. Så kanskje dette med søvnen også kan være en av de abstinensene jeg kjenner. Jeg vet ikke riktig, men legetime er bestillt. Takk for svar :) 

Skrevet

Ville ikke lagt så mye i det annet enn at du var sliten og trengte det, dersom dette er første gangen. Å lete etter årsaker kan du evt. heller gjøre dersom dette blir et problem framover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...