Gå til innhold

Kuldesjokk!?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fryser så mye at det nesten gjør vondt! Hendene og føttene mine er som istapper og jeg skjelver som en hund😞 I tillegg er jeg utrolig slapp og trøtt, er svimmel og har litt vondt i hodet. Hva kan det være? Begynner jeg å bli syk?

Anonymkode: 38c08...723

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten på meg to hettegensere(den ene er av fleece) og ullsokker. Men allikevel fryser jeg..

- ts

Skrevet

Ser visst ikke ut til at jeg får varmen i meg med det første  nei. Har drukket kakao, og ligget under dynen, men hjelper ikke:((

-ts

Skrevet

Høres veldig ut som du brygger på noe, eller allerede har feber. Har du tatt tempen?

Kle deg i klær med luft mellom lagene. Det hjelper ingenting med en stram longsleeve under en trang genser.
Ull innerst mot huden, et lag bomull eller annen naturfiber og ull igjen ytterst.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fryser så mye at det nesten gjør vondt! Hendene og føttene mine er som istapper og jeg skjelver som en hund😞 I tillegg er jeg utrolig slapp og trøtt, er svimmel og har litt vondt i hodet. Hva kan det være? Begynner jeg å bli syk?

Kom deg til lege. Mye kan være galt, men jeg tenker stoffskifteproblemer her. En blodprøve vil kunne gi svar. 

Anonymkode: 9303e...763

Skrevet
2 timer siden, Minya skrev:

Høres veldig ut som du brygger på noe, eller allerede har feber. Har du tatt tempen?

Kle deg i klær med luft mellom lagene. Det hjelper ingenting med en stram longsleeve under en trang genser.
Ull innerst mot huden, et lag bomull eller annen naturfiber og ull igjen ytterst.

Temperaturmålet vårt er ødelagt, så jeg får ikke sjekket.. Det kjennes ikke ut som jeg er veldig varm, men det kan jo være pga at hendene mine er så kalde? Jeg vet ikke. 

Men tusen takk for tips! 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom deg til lege. Mye kan være galt, men jeg tenker stoffskifteproblemer her. En blodprøve vil kunne gi svar. 

Anonymkode: 9303e...763

Er mulig det ja, hmm. Meen pleier ikke å fryse sånn og føle meg slik til vanlig da..

Skrevet

Ta en lang varm dusj, og drikk mer varm te eller noe før du legger deg igjen? Håper du får varmen i deg snart, pyton å fryse slik. Om det ikke gir seg må du komme deg til lege :klemmer: 

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, TS, men har du spiseforstyrrelser? Anoreksi?

Skrevet
12 timer siden, Arabella skrev:

Unnskyld at jeg spør, TS, men har du spiseforstyrrelser? Anoreksi?

Har ikke spiseforstyrrelser, men sliter med å få i meg nok næring ja..

Skrevet

Få sjekket blodprosenten og jerninnholdet ditt

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke spiseforstyrrelser, men sliter med å få i meg nok næring ja..

Du får kjøpt forskjellige typer næringsdrikker på apoteket. Kanskje det er lettere å få i seg enn "tyggemat".

Skrevet

Har hatt det slik et par ganger. Da drikker jeg noe varmt, legger meg under elektrisk varmepledd og så sovner jeg gjerne. To timer senere våkner jeg varm og god.

Anonymkode: 3a956...23c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...