Gå til innhold

I kveld er det farvel til FRIENDS


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I kveld er det siste episode av friends.

Blir tirsdagskvelden noen gang den samme- eller har vi fått nok av de seks vennene.

( Alle de som har sett de siste episodene- la oss som IKKE har det kose oss med avsluttningen i kveld uten å få vite hva som skjer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg personlig kommer det nok å ta litt tid før jeg venner meg til at Friends er slutt. Man kan si hva man vil om kvaliteten på serien, den har variert opp i gjennom årene, men denne serien har fulgt meg fra jeg var tenåring og jeg kommer til å savne den. Nå har vi forøvrig (heldigvis?) ennå halvparten av siste sesong til gode her i Danmark, så her er det ikke helt slutt ennå. Selv om jeg har sett den siste episoden allerede gleder jeg meg til å se den siste halvdelen av siste sesong på TV jeg også.

Synes forøvrig det er ganske så imponerende at man har klart å ikke lese/se hvordan det ender, selv klarer jeg aldri å styre min nyskjerrighet. Var det noen som sa manglende viljestyrke? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er trist jeg,tirsdagskvelden med friends er jo alltid så kos! :) Gleder meg til å se episoden i kveld, men er jo trist og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvordan har noen klart å unngå å få vite hva som skjer i siste episode? Bor dere under ett tre eller noe :) Det var jo i alle kanaler og aviser i Mai da den siste episoden ble sendt i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet heller ikke hva som skjer. Har bevisst unngått alle nettsider og aviser som skriver om det, nettopp fordi jeg ikke vil vite det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de siste to sesongene har vært ganske labre, så for min del er det greit at de gir seg nå. Følte det tristere da Seinfeldt var over. Men det skal nå sies at Friends også har gitt meg mang en god, om ikke akkurat gapskratt, så iallfall humrende latter, de årene jeg har fulgt med. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kommer til å savne det ja, selv om jeg synes kvaliteten begynte å bli tynnere etter hvert... :-(

Håper de fyller tirsdagen med en nye god serie, og aller helst komiserie.

Jeg vet heller ikke hvordan det slutter, rett og slett fordi jeg unngikk å lese spoilere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Noen som vet hva som skal overta for friends som ny tirsdags-serie? Hørte snakk om joeys nye spin-off skulle overta..?

Og det stemmer nok... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn kjem eg til å sjå ut kl.23.30 ikveld: :grine:

So skal eg grine meg i søvn....

Heldigvis kjem dei til å sende reprisar i ei lite evighet.

:grine: :cry: :grine: :cry: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg syns det er kjempe trist. :cry:

Kommer til å ta lang tid å venne seg til at det ikke skla gå lenger.

Syns det hvertfall kunne vært en sesong til jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lilleulv

:sniff:

Jepp, det er trist. Men jeg synes det er riktig av dem og gi seg nå (eller å gi seg da de gjorde blir det vel). De ga seg mens de enda var på topp! Dessuten begynte de å bli litt for gamle og historiene begynte å bli litt oppbrukte?

Gleder meg til Joey og Friends-reprisene som sikkert kommer. Fulgte ikke helt med i begynnelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slutt ennå ;) Dobbeltepisode.

Sitter her og koser meg! Hadde ingen idé om hva som skulle skje, har ikke "all verdens kanaler" og leser ikke "all verdens aviser" så jeg har ikke sett eller lest noe om kveldens episoder.

Har ikke sett alle episodene som har vært før heller, men det er hyggelig å se en episode iblandt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...