Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver liste og undrer nok en gang på hva jeg skal gi mine to venninner som aldri vet hva de ønsker seg. Vi har gitt gaver til hverandre til både jul og bursdager i snart 20 år. Har garantert vært innom alt. 

De er voksne og etablerte med barn. Få interesser.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta noen bilder av dem. Du har kanskje noen bilder fra før? Lag så en bildekalender. Koselig og minnerik. Jeg liker godt å skrive en liten tekst til bildene.

• Liker 1
Skrevet

Det var faktisk en ganske god idé! Skal se gjennom hva jeg har. :)

Skrevet

Jeg gir alltid mine noe som er "utenom". Altså, ikke klær, servise o.l. Ett godt duftlys (besatt av Skandinavisk sine for tiden, ok venninne-gave pris også), hudpleie (en deilig ansiktsolje f.eks - Kiehl's sin Midnight Recovery er bankers), deilig kakao, noe koselig fra Olivers & co (deilig olivenoljer, trøffelolje etc). Noe som man kanskje ikke kjøper/unner seg selv, med andre ord.

Jeg fikk spa-dag til bursdagsgave fra to venninner tidligere i år. Ikke bare var det en en god gave til meg som sliter med kroniske smerter, men også unnskyldning for oss å tilbringe deilig kvalitetstid sammen. Hva med å avtale at dere gir noe til dere som gjeng? Nå er ikke alle spa-elskere da, men det finnes jo andre ting man kan gjøre.

Mamma bruker alltid å lage karameller, noe hun er drit-god på, til sine, eller gi en litt fin plante, oppsats eller ikke.

Skrevet

Jeg lager alltid sånne "forundringspakker" kjøper sånne billige esker på Ikea og fyller dem med diverse ting. 

Skrevet

Hva med noe nostalgisk? :) Jeg gav et år mine venninner et bilde av alle oss sammen fra vi var tenåringer, bare et lite bilde med en diskret ramme. Evt. noe annet for å feire/markere vennskapet deres.

Anonymkode: 78eb8...c93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...