PrincessConsuela Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Vil gjerne ha tilbakemeldinger fra dere andre som har kobberspiral. Er syklusene deres regelmessige? Har hatt min inne siden april 2015 og har kun hatt 13 sykluser (er nå på dag 75), samtidig har blødningsdagene mine blitt kortere og jeg synes selve blødningene ikke er så kraftige som de har vært tidligere. Fra det jeg har lest om kobberspiralen så er det motsatte vanlig. Det er nesten så jeg lurer på om jeg har fått feil preparat selvom jeg så grundig over esken og leste at den var hormonfri
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #2 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg har hatt min siden 2012, og syklusene mine varierer fremdeles fra 30-50 dager, så jeg har det på samme måte. Blødningene varierer litt også, men ikke noe særlig. Vet ikke om det er normalt, men jeg henger meg på her for å se andres erfaringer. Anonymkode: e95d7...436
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Syklusene styres jo på ingen måte av kobberspiralen... Anonymkode: ff626...02f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #5 Skrevet 28. oktober 2016 Har hatt min siden 2012, og har hatt veldig uregelmessig mens etter jeg tok den. Kan hoppe over 3 mnd, og så kommer den 1 mnd, og varer gjerne i 2 uker, men da stopper jeg å blø 1 dag og fortsetter neste osv. Plager meg egentlig ikke så mye, er fornøyd med å slippe mensen i 3 mnd Ei venninne av meg mistet menstruasjon helt etter å ha tatt kobberspiral. Anonymkode: 1ce4c...ff1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #6 Skrevet 29. oktober 2016 Hadde det et par år, hadde regelmessig syklus, men blødde kraftig og hadde menssmerter noe jeg aldri har hatt uten spiral. Anonymkode: 61b5e...0b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå