AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg har vært på utredning hos revmatolog pga store smerter ulike steder i kroppen. Sliter nå med gangen og det skremmer meg! Før syntes ikke smertene men nå kan jeg nesten ikke gå.,, dette har vart i en ukes tid. Noen med fibromyalgi som kan fortelle meg at det går over- at ikke jeg blir sånn? Er dette normalt? Jeg klarer meg ellers greit i hverdagen og har ikke sagt til noen at jeg har fibromyalgi, vil liksom ikke syte, men nå spør jo folk hva som skjer?! Anonymkode: db402...c5c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Mange med fibromyalgi kan ha periodevise forverringer som bedrer seg etter en stund. Det er mange behandlingsalternativer, og endring i kosthold (ikke spise mat som gir betennelse blandt annet) og fysioterapi har god effekt hos mange. Anonymkode: 1fd39...7b8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 Google Medical Medium, en venninne ble frisk etter 45 år med leddgikt og fibromyalgi etter å ha fulgt rådene i boka bare etpar mnd. Anonymkode: 0de1d...959
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Google Medical Medium, en venninne ble frisk etter 45 år med leddgikt og fibromyalgi etter å ha fulgt rådene i boka bare etpar mnd. Anonymkode: 0de1d...959 Nå synes jeg du skal slutte å anbefale denne boken. Det er bare tull. Anonymkode: 1fd39...7b8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på utredning hos revmatolog pga store smerter ulike steder i kroppen. Sliter nå med gangen og det skremmer meg! Før syntes ikke smertene men nå kan jeg nesten ikke gå.,, dette har vart i en ukes tid. Noen med fibromyalgi som kan fortelle meg at det går over- at ikke jeg blir sånn? Er dette normalt? Jeg klarer meg ellers greit i hverdagen og har ikke sagt til noen at jeg har fibromyalgi, vil liksom ikke syte, men nå spør jo folk hva som skjer?! Anonymkode: db402...c5c Når folk spør direkte hva som skjer, så synes jeg du kan svare med god samvittighet. Det er overhode ikke syting. Har du vært stresset eller hatt mye på deg i det siste? Selv har jeg en annen sykdom som også gir smerter som slår ekstra ut når jeg har vært eller er igjennom mye stress. Jeg skal ikke si skråsikkert, men tror dette vil gå over. Klem til deg Anonymkode: 80b3b...2b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå