Gå til innhold

Menskopp - igjen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann

Lurer på om noen her med kunnskap om menskopper kan hjelpe meg litt :)

Jeg har prøvd the Keeper, Divacup og Lunette. Alle sammen gir meg problemer. Disse koppene er jo relativt forskjellige, både i form, materiale og mykhet. Er det da vits å prøve flere? Har ikke økonomi eller ork til å kjøpe samtlige kopper på markedet for å teste...

Blir takknemlig for svar :)

Anonymkode: 0a3ca...f33

Videoannonse
Annonse
Gjest Notatboka
Skrevet

Kanskje du kan skrive litt om hva som var problemet med koppene du har prøvd? Jeg har kun prøvd en type og det var klaff med en gang så jeg var nok litt heldig der:)

Skrevet

Hvilken størrelse i Lunette hadde du?

Jeg prøvde først den største,men den var alt for stor og stiv i materialet.Grusomt å gå med,i tillegg til at den begynte å lekke. Den minste Lunette-koppen passet meg mye bedre.Mykt materiale og gnagde ikke.Likevel foretrekker jeg tamponger.

Anonymkode: 408a9...2de

Skrevet

Jeg har hatt Divacup i mange år og det første jeg gjorde etter å ha prøvd den var å klippe bort den tappen i bunn. Etter det har den funket veldig bra. 

Noen ganger knoter jeg med den, men det er bare hvis jeg begynner å stresse på tida. 

Hva slags problemer er det du har med disse menskoppene? 

Hvis den er veldig stiv, så kan det hjelpe å skylle den i varmt vann så den blir mykere. 

Anonymkode: c5ffe...21c

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisann

Lurer på om noen her med kunnskap om menskopper kan hjelpe meg litt :)

Jeg har prøvd the Keeper, Divacup og Lunette. Alle sammen gir meg problemer. Disse koppene er jo relativt forskjellige, både i form, materiale og mykhet. Er det da vits å prøve flere? Har ikke økonomi eller ork til å kjøpe samtlige kopper på markedet for å teste...

Blir takknemlig for svar :)

Anonymkode: 0a3ca...f33

En ting jeg tror er felles for de koppene du nevner, er at de har en ganske tykk og hard kant øverst, og så smalner de ganske mye mot tuppen. Fleurcup er mere klokkeformet og har ikke hard kant, den er også veldig myk. Jeg hadde Ladycup først, men syns at kanten var ubehagelig, selv om dette er også en ganske myk kopp. Har Fleurcup nå og syns den fordeler trykket bedre, er veldig fornøyd med den. Det finnes endel velge menskopp-videoer på YouTube.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...