Catie' Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Dere som bruker kokosolje i håret, hvordan bruker dere det? Har dere det i tørt eller vått hår, og hvor lenge lar dere det virke? Hvilke resultater har dere evt sett?
Professor Orm Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Bruker hvilken som helst, har ikke noe å si. Kjøper på asiatisk matvarebutikk. Har det i tørt hår, lar det virke over natta, deretter vasker jeg håret. Man kan også ha litt i tuppene etter å ha vasket det, fungerer både i vått og i tørt hår. Har veldig gode resultater, håret blir mindre tørt og mindre slitt
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Skal være bra mot lus Anonymkode: 4c0bd...a0b
Gjest lizard queen Skrevet 25. oktober 2016 #4 Skrevet 25. oktober 2016 Tar det i vått hår og surrer en gammel t-skjorte rundt håret slik at det holder fuktigheten gjennom natten.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #5 Skrevet 25. oktober 2016 11 timer siden, Professor Orm skrev: Bruker hvilken som helst, har ikke noe å si. Kjøper på asiatisk matvarebutikk. Har det i tørt hår, lar det virke over natta, deretter vasker jeg håret. Man kan også ha litt i tuppene etter å ha vasket det, fungerer både i vått og i tørt hår. Har veldig gode resultater, håret blir mindre tørt og mindre slitt Er det ikke vanskelig å få det ut etterpå når du har det i tørt hår? Bruker du sjampo for å vaske det ut? Har du langt, tjukt hår ( jeg har )? Anonymkode: a4556...bd4
Professor Orm Skrevet 25. oktober 2016 #6 Skrevet 25. oktober 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke vanskelig å få det ut etterpå når du har det i tørt hår? Bruker du sjampo for å vaske det ut? Har du langt, tjukt hår ( jeg har )? Anonymkode: a4556...bd4 Ingen problem å få ut. Det skal jo ikke helt ut heller, det skal jo gjøre håret mindre tørt. Eller mener du i tørt hår etter vask? Da bruker jeg av og til litt som leave in, men man må selvsagt ikke overdrive. Bruker sjampo for å få det ut, og jeg har langt, tykt hår med litt fall
Catie' Skrevet 9. november 2016 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2016 På 24.10.2016 den 22.59, Professor Orm skrev: Bruker hvilken som helst, har ikke noe å si. Kjøper på asiatisk matvarebutikk. Har det i tørt hår, lar det virke over natta, deretter vasker jeg håret. Man kan også ha litt i tuppene etter å ha vasket det, fungerer både i vått og i tørt hår. Har veldig gode resultater, håret blir mindre tørt og mindre slitt Hvor mange ganger/hvor lenge brukte du det før du tydelig merket forskjell? :-D
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #8 Skrevet 9. november 2016 Det kommer veldig an på hva slags type hår du har. Selv har mitt hår blitt verre av å bruk det Anonymkode: de658...9c4
Catie' Skrevet 9. november 2016 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kommer veldig an på hva slags type hår du har. Selv har mitt hår blitt verre av å bruk det Anonymkode: de658...9c4 :O hva slags hårtype har du da? og på hvilken måte har det blitt verre?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #10 Skrevet 9. november 2016 Hvilke Olje typer har dere brukt? Anonymkode: e61bf...3c2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #11 Skrevet 9. november 2016 Du bør bruke det i tørt hår. Anonymkode: 7c097...b08
Professor Orm Skrevet 9. november 2016 #12 Skrevet 9. november 2016 3 timer siden, Catie' skrev: Hvor mange ganger/hvor lenge brukte du det før du tydelig merket forskjell? :-D Merker det igrunn med en gang. bare husk å la det virke før du vasker det
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #13 Skrevet 9. november 2016 Jeg syns det ble for mye gris, og altfor mange ødelagte putetrekk. Foretrekker vanlig hårkur. Anonymkode: 38097...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå