Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bruker kokosolje i håret, hvordan bruker dere det? Har dere det i tørt eller vått hår, og hvor lenge lar dere det virke? Hvilke resultater har dere evt sett? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker hvilken som helst, har ikke noe å si. Kjøper på asiatisk matvarebutikk. Har det i tørt hår, lar det virke over natta, deretter vasker jeg håret. Man kan også ha litt i tuppene etter å ha vasket det, fungerer både i vått og i tørt hår. Har veldig gode resultater, håret blir mindre tørt og mindre slitt :)

Skrevet

Skal være bra mot lus

Anonymkode: 4c0bd...a0b

Gjest lizard queen
Skrevet

Tar det i vått hår og surrer en gammel t-skjorte rundt håret slik at det holder fuktigheten gjennom natten. :) 

Skrevet
11 timer siden, Professor Orm skrev:

Bruker hvilken som helst, har ikke noe å si. Kjøper på asiatisk matvarebutikk. Har det i tørt hår, lar det virke over natta, deretter vasker jeg håret. Man kan også ha litt i tuppene etter å ha vasket det, fungerer både i vått og i tørt hår. Har veldig gode resultater, håret blir mindre tørt og mindre slitt :)

Er det ikke vanskelig å få det ut etterpå når du har det i tørt hår? Bruker du sjampo for å vaske det ut?

Har du langt, tjukt hår ( jeg har )?

Anonymkode: a4556...bd4

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke vanskelig å få det ut etterpå når du har det i tørt hår? Bruker du sjampo for å vaske det ut?

Har du langt, tjukt hår ( jeg har )?

Anonymkode: a4556...bd4

Ingen problem å få ut. Det skal jo ikke helt ut heller, det skal jo gjøre håret mindre tørt. Eller mener du i tørt hår etter vask? Da bruker jeg av og til litt som leave in, men man må selvsagt ikke overdrive. Bruker sjampo for å få det ut, og jeg har langt, tykt hår med litt fall :)

• 3 uker senere...
Skrevet
På 24.10.2016 den 22.59, Professor Orm skrev:

Hvor mange ganger/hvor lenge brukte du det før du tydelig merket forskjell? :-D

Skrevet

Det kommer veldig an på hva slags type hår du har. Selv har mitt hår blitt verre av å bruk det :( 

Anonymkode: de658...9c4

Skrevet

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer veldig an på hva slags type hår du har. Selv har mitt hår blitt verre av å bruk det :( 

Anonymkode: de658...9c4

:O hva slags hårtype har du da? og på hvilken måte har det blitt verre?

Skrevet

Hvilke Olje typer har dere brukt?

Anonymkode: e61bf...3c2

Skrevet

Du bør bruke det i tørt hår.

Anonymkode: 7c097...b08

Skrevet
3 timer siden, Catie' skrev:

Hvor mange ganger/hvor lenge brukte du det før du tydelig merket forskjell? :-D

Merker det igrunn med en gang. bare husk å la det virke før du vasker det :)

Skrevet

Jeg syns det ble for mye gris, og altfor mange ødelagte putetrekk. Foretrekker vanlig hårkur.

Anonymkode: 38097...479

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...