AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Dere som har fått B12 sprøyte, hvor lang tid tok det før dere begynte å kjenne at det virket? Har ikke så enormt lavt nivå men legen mente vi måtte prøve sprøyte da nivået mitt burde ha vært mye høyere etter å ha gått på triobe over lengre tid. Anonymkode: 6a29f...033
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg går å tar hver 3 mnd, i setemuskelen, for da siver det sakte ut i kroppen og skal vare til neste gang har jeg blitt forklart. Jeg hører om folk som får masse energi, og vasker huset de neste to dagene liksom, men jeg kjenner aldri noe "boost", ikke i begynnelsen engang da jeg fikk 5 sprøyter på 1,5 uke, for å få opp nivået før vi startet med hver 3 mnd. Anonymkode: 84b13...a08
PetrovaFire Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Kommer an på om du har fått vanlig b12, eller b12 depot. vanlig b12 vil slippe ut mye b12 på kort tid, det vil si at du kan merke forskjell på dager-uker. b12 depot, slipper ut litt og litt b12 og holder nivået jevnere, derfor litt langsommere stigning.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg har visst fått B12 depot... Skal inn å få en sprøyte 4 ganger til i løpet av de neste 4 ukene. Anonymkode: 6a29f...033
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg har gjennom årene forsøkt flere kombinasjoner av b12 og b12 depot injeksjoner, for min del går det 6-7 uker før jeg merker noe særlig effekt. Min mor fikk vanlig (ikke depot) fem doser over to uker og mener hun merket forskjell etter dose tre, så folk er forskjellig. TrioBe skal forøvrig ikke brukes for å få opp nivåene, kun til vedlikeholdsbehandling. Anonymkode: 9cc3b...925
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #6 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg tok B12 sprøyter regelmessig i nesten ett år, fikk aldri noe særlig effekt. Gikk over til TrioBe, liten effekt det også. Til slutt ble jeg anbefalt å kjøpe B12 tilskudd på apoteket i Sverige, dobbelt så sterke som TrioBe til en brøkdel av prisen. Etter en periode med disse fikk jeg endelig effekt. Flaks at jeg bor 30 min. fra svenskegrensen. Anonymkode: 78c99...4f1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #7 Skrevet 24. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gjennom årene forsøkt flere kombinasjoner av b12 og b12 depot injeksjoner, for min del går det 6-7 uker før jeg merker noe særlig effekt. Min mor fikk vanlig (ikke depot) fem doser over to uker og mener hun merket forskjell etter dose tre, så folk er forskjellig. TrioBe skal forøvrig ikke brukes for å få opp nivåene, kun til vedlikeholdsbehandling. Anonymkode: 9cc3b...925 Hm, det kan jo da forklare grunnen for at jeg har gått på triobe i 2 år uten den store forandringen... 😟 Håper jeg får opp nivået skikkelig på sprøyter da... Flere av dere som har slitt med svimmelhet og hjertebank når dere har hatt lave nivåer? Anonymkode: 6a29f...033
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå