Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #1 Skrevet 22. november 2004 Jeg har hatt det to ganger. Med en som jeg kjenner og vet er "ordentlig", men som har hatt en del damer. Jeg er rett og slett livredd for å ha blitt hivsmittet, så redd at jeg ikke sover og ikke spiser. Er det flere i samme situasjon? Er det bare meg som er så dum nå som vi alle vet hvor farlig hiv er?
Raleigh Skrevet 22. november 2004 #2 Skrevet 22. november 2004 Neida, du er ikke alene.. Hver uke er det sikkert tusenvis som har ubeskyttet sex med VILT fremmede og det er kansje hakket mer risky og.. :o Hvis jeg var deg så hadde jeg gått å sjekket meg jeg for å få avkreftet mistanken. Husk at hiv er ikke såå utbredt da så sjangsen er ikke stor for å få det selv om det ikke er noen unnskyldning for ubeskyttet sex. Lykke til!
*Lene* Skrevet 23. november 2004 #3 Skrevet 23. november 2004 Jeg har hatt det mange ganger :oops: ..... Skjønner ikke hva jeg tenkte med den gangen.. Før jeg traff mannen min (er nå gift) sjekket jeg meg grundig for alle slags sykdommer!
*M* Skrevet 23. november 2004 #4 Skrevet 23. november 2004 Det har jeg hatt en gang og da var jeg så nervøs etterpå at jeg holdt på å bli gal!! Han ble heldigvis kjæresten min etterpå da.
hyggeligfyr Skrevet 23. november 2004 #5 Skrevet 23. november 2004 Ikke ubeskyttet ubeskyttet (altså uten at hun brukte prevansjon). Såvidt jeg vet i hvertfall... :-? En gang sprakk kondomet, og da fikk vi ren panikk begge to og var sikre på at nå var vi gravide gitt.. :o Har dessverre hatt ALT for lite kondomløs sex i mitt liv også, selv i fast forhold (jenta tålte ikke PP), og har i hvertfall skjønt at INGENTING er som "the real thing". Hadde det tidligere i høst, og det var aldeles nydelig - selv om selve hele greia var rimelig tamme greier (no thanks til henne).
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2004 #6 Skrevet 23. november 2004 eg hadde ubeskytta sex EN gang... fikk klamydia! blæ! skal aldri ha ubeskytta sex med nåken eg ikkje kjenne godt igjen!!!
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #7 Skrevet 24. november 2004 Ja hjelp, har hatt ubeskyttet sex to ganger i de siste 2 mnd. Er det noen som har hatt klamydia og vet hva de normale symptomene er? Jeg har nemlig hatt en urinveisinfeksjon som liksom ALDRI forsvinner, kommer bare igjen og igjen, og nå begynner jeg å lure på om det kanskje er noe annet, begynner å bli litt redd, så er vel på tide å ringe legen. I går kveld hendte det noe rart også, jeg fikk et forferdelig utslett oppover beina helt PLUTSELIG, klødde vanvittig. I morges var det sporløst forsvunnet. Har noen peiling om dette er symptomer på en kjønnsykdom? (Kanskje bare stress) Jente 21
Saga Skrevet 24. november 2004 #8 Skrevet 24. november 2004 Ja.. Det var med typen, og jeg var mest redd for å bli gravid.. så det ble mange graviditetstester før jeg ble satt på sprøyta.
Gjest Lakiay Skrevet 29. november 2004 #9 Skrevet 29. november 2004 Ja, masse... Er ikke stolt over det, men tror nok jeg, i en alder av 22 år, har hatt ubeskytta (dvs. med p-pille, uten kondom) sex med så mange som 20 stykker :oops: Har litt å gjøre med div. issues jeg har hatt, men jeg gjør det fortsatt innimellom. Shame on me!
Gjest Atheena Skrevet 29. november 2004 #10 Skrevet 29. november 2004 Jeg også har hatt en del ubeskyttet sex... Er singel og gikk på p-piller, da var det fort gjort og ikke bruke kondom. Forferdelig egentlig, kan fremdeles ha ubeskyttet sex, men når man er i situasjonen er det på en måte ikke så lett å bruke kondom, har i den tilfeller vært med på at kondomen har sprukket også... Hva er det med gutta som ikke kan sette på kondom riktig??? Utslett på bena er ikke et symptom på kjønnsykdom. Med klamidya er det ofte ingen symptomer for jentene... så det er lurt å gå å sjekke seg.
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #11 Skrevet 29. november 2004 Ja, det har jeg gjort mange ganger - og har vært så heldig å unngå HIV. Om du er redd så gå og ta en test, bedre å få avkreftet det enn å gå rundt og være redd. Mest sannsynlig har du ikke fått HIV.
mulle Skrevet 29. november 2004 #12 Skrevet 29. november 2004 Jeg tror jeg hadde fått nervøst sammenbrudd om jeg skulle hatt ubeskyttet sex! Var tidligere også nervøs selv med prevensjon. Tror jeg er mest redd for å bli gravid, men kjønnsykdommer kommer på en sterk andreplass for å si det sånn..
Gjest Dang Skrevet 29. november 2004 #13 Skrevet 29. november 2004 Er ikke stolt over det, men tror nok jeg, i en alder av 22 år, har hatt ubeskytta (dvs. med p-pille, uten kondom) sex med så mange som 20 stykker.quote] Noen som har hatt det trevelt!! Er det frytkelig fælt å si at du skulle fått deg noe..bare som en liten lærepenge? Underlivs-kløe som varer et par mnd..får deg kanskje til å tenke deg om to ganger..neste gang det byr deg. Som forøvrig virker ganske ofte.
Gjest Chrizzy Skrevet 29. november 2004 #14 Skrevet 29. november 2004 Ja uff de har jeg hatt! Ble liksom bare sånn, faktisk hver gang! Har hatt ons en gang da Men selv om det ikke var ons de andre gangene så kunne man jo egentlig ikke vite helt sikkert? Når er man sikker liksom? Etter begge har testet seg, eller etter man har kjent hverandre noen måneder? Selv om du vet at den personen du ligger med er "trygg nok" så vet man jo ikke alltid noe om den siste partneren?
Gjest *Fiona* Skrevet 30. november 2004 #16 Skrevet 30. november 2004 Jepp. Har nokså ufortjent sluppet unna alt som heter sykdommer, siden jeg i en periode surret litt mer enn jeg burde. Men nå har jeg barn, og har generelt roet meg, og vet hvor heldig jeg er som har sluppet unna. Så nå er det hårda bud her i gården, ingen risiko her, da blir det heller ingenting. Nå har jeg jo spiral, så jeg VET jeg ikke blir gravid (skal ha max uflaks da!), men nå vil jeg pina dø ikke ha sex før det betyr noe igjen. Og da skal han testes først :-) ingen tvil.
Gjest mr.garvin Skrevet 1. desember 2004 #17 Skrevet 1. desember 2004 I afrika smittes 14000 mennesker av hiv hver dag, og i afrika sfs er 27 mill smittet. Det er tilsammen er det idag ca 40 mill som er smittet av aids. Men så mange som 90% av disse bor i u-land! Vet ikke hvor mange som blir smittet i norge hvert år, men kan ternke meg det er rundt 200-250. Med andre ord er det veldig liten sjanse å bli smittet her i landet. Klamydoia derimot, men det er en annen sak. Uannsett sikkert er det at det sikkreste er å bruke kondom! Men fortrekker selv å ha sex uten, synes det er mye bedre.. Noen som har det på sammen måte?Har selv hatt sex med ca 40 og er 23...men sjelden brukt kondom. Hvert heldig å bare blitt smittet av klamydia en gang.. ! I'm a lucky boy!
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2004 #18 Skrevet 1. desember 2004 Nei,...Jeg har ikke psyke til å pule rundt uten beskyttelse.
Caramba Skrevet 1. desember 2004 #19 Skrevet 1. desember 2004 Grøss......... Ubeskyttet sex med ukjente er litt russisk rullett. Kanskje sjangsene er små for å få HIV her til lands, men muligheten er der. Det skumleste av alt er at mange drar til utlandet og har ubeskyttet sex. At folk tør!
Superlammet Skrevet 1. desember 2004 #20 Skrevet 1. desember 2004 Har en grei regel. Ikke one night stands, og ikke sex med jenter jeg ikke kjenner godt fra før av. Sex med ukjente tar jeg ikke sjansen på av flere grunner enn kjønnsykdommer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå