AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg har time hos jordmor om et par dager for å sette inn kobberspiral. Jeg lurer på om jeg må/bør shave nedentil før timen? Altså det er ikke snakk om mye hår, langt ifra. Men jeg er ikke glattbarbert for å si det sånn. Anonymkode: 0b871...f1e
Minya Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Nei du må ikke barbere deg. Hormonspiralen skal inn i skjeden, ikke limes fast i huden.
stan Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Hvorfor i all verden skulle du trenge det? Det er enkelt og raskt gjort, uansett hvor mye eller lite hår man har.
PetrovaFire Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Det behøver du absolutt ikke. Det har ikke noe å si for spiralen, eller undersøkelsens skyld. Du gjør slik at du føler deg vel, barbere eller ikke.
boblevann Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 Shave om du vil, la være om du vil. Jordmor bryr seg katta og har sett det meste før Hvis det er nødvendig med barbering (noe jeg aldri kan tenke meg at det er) vil hun ordne det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå