Gå til innhold

Bildetråden + litt fjas (Les reglene)


Gjest Bruker115236

Anbefalte innlegg

Cid skrev (Akkurat nå):

Bare dumt at man ikke kan legge til rynke på figurene, jeg la merke til i stad at jeg hadde en liten rynke midt mellom øyebrynene :P 

Å, jeg har det på min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StellaNova
Cid skrev (3 minutter siden):

Hei 😄 siden mange andre sikkert ikke er så komfortable heller med å poste bilde av seg selv og siden Snapchat figurene faktisk ser ganske så realistisk ut når det gjelder å se lik ut som seg selv så synes jeg det er et fint kompromiss å heller laste opp Snapchat figuren sin :) Jeg måtte legge til skjegg før jeg tok bilde da siden jeg har latt det vokst i det suste 😅

Ååå det er fra snapchat! Kan man designe en mini me der? jeg er så amish på sånt 😄 Veldig kul ide. Veldig gøy å se @Frøkenfryden også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Å, jeg har det på min.

Hvordan? Fant ikke noen seksjon hvor man kunne legge til rynker. Jeg har laget den så realistisk så mulig (til og med gjort magen så stor som min 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StellaNova skrev (Akkurat nå):

Ååå det er fra snapchat! Kan man designe en mini me der? jeg er så amish på sånt 😄 Veldig kul ide. Veldig gøy å se @Frøkenfryden også! 

Ja, og folk sine avatarer er overraskende like dem selv 😄 Jeg chatter sjeldent på Snapchat og jeg legger aldri ut noe men fotoshop og avatar funksjonen digger jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Facebook avataren synes jeg bare er creepy 😧 prøvde å lage meg selv der og jeg synes ikke designet på avatarene der er noe fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
Cid skrev (Akkurat nå):

Så fin 😃 Og nydelig bakgrunn :rodmer:

Takk :) Men det ligner ikke på meg:o Skikkelig vanskelig å lage en avatar som ligner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (41 minutter siden):

Å, jeg har det på min.

Nvm fant det ut nå, la til rynke ved siden av øyebrynene og linjer under øynene, jeg måtte sjekke og fra et bilde for 6 år siden så hadde jeg linjer under øynene da med, kom tidlig hos meg gitt o:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (14 minutter siden):

Takk :) Men det ligner ikke på meg:o Skikkelig vanskelig å lage en avatar som ligner. 

Hva med å få typen til å lage den til mens du sitter modell? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Nvm fant det ut nå, la til rynke ved siden av øyebrynene og linjer under øynene, jeg måtte sjekke og fra et bilde for 6 år siden så hadde jeg linjer under øynene da med, kom tidlig hos meg gitt o:

Nei det kommer nok litt ved 30. jeg slanket meg jo en del og det gjør jo heller ikke underverker for huden. Men er jo ikke nøye det🙂 

hadde tenkt vise deg rynkeknappen med screenshot men bra du har funnet ut av det👍

Endret av Frøkenfryden
Eller litt før 30, las for fort i sted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (1 time siden):

471B4FE3-B6BD-4977-9DE2-998DB314B99E.jpeg.8ef0987a0469dfb21a1c4a11d860d49a.jpeg

Dette er det nærmeste man vil komme å se hvordan jeg ser ut  

Kanskje er det bare meg som vet hvordan virkeligheten ser ut? :lur: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Kanskje er det bare meg som vet hvordan virkeligheten ser ut? :lur: 

Eller bare du av de som fortsatt er igjen her 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...