Gå til innhold

Bildetråden + litt fjas (Les reglene)

Gjest Bruker115236

Anbefalte innlegg

1 time siden, skruf skrev:

Merkelig. Jeg rapporterer inn innlegget mitt så får mod sjekke det. 

Bildet viser ikke. Så jeg har ikke fått sett det. Det er vanlig at bilder kan henge igjen hos de som har sett det, også etter at det er fjernet, men nye vil ikke kunne se det. Og jeg så det ikke før Yme postet i går. Bildet ligger altså igjen i nettleserens minne (cache) hos de som har sett det en gang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Bildet viser ikke. Så jeg har ikke fått sett det. Det er vanlig at bilder kan henge igjen hos de som har sett det, også etter at det er fjernet, men nye vil ikke kunne se det. Og jeg så det ikke før Yme postet i går. Bildet ligger altså igjen i nettleserens minne (cache) hos de som har sett det en gang.

Ah, da forstår jeg mere! Takk

Hilsen datadusten Skruf :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Åhh, typisk at de stenger den andre tråden når jeg endelig har fått fart på treningen igjen etter 3 måneder med virus. Jeg får vel ikke lov til å poste treningsbilder her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
40 minutter siden, Minesveiper skrev:

Åhh, typisk at de stenger den andre tråden når jeg endelig har fått fart på treningen igjen etter 3 måneder med virus. Jeg får vel ikke lov til å poste treningsbilder her? 

Joda! De er jo ikke akkurat kjappe med modereringen. Godt at du er tilbake på trening igjen :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
1 time siden, canacas skrev:

Joda! De er jo ikke akkurat kjappe med modereringen. Godt at du er tilbake på trening igjen :trene:

Jah, det er digg :) Vært tilbake i trening ca 2-3 uker nå og er ikke langt unna der jeg var styrkemessig :)

Vi får vel bare prøve da og se om det er innenfor regelverket. Så det er ikke lov å kommentere eller vurdere selve kroppene på bildet. Mitt mål har vært å gå fra å være sykelig tynn til å bli normalvektig noe jeg har klart :) Jeg har egentlig aldri hatt noen komplekser for kroppen min, men jeg ønsket å bli sunn og normalvektig. Det er greit at kg ikke ønsker å bidra til kroppspress, men det er like gale å oppfordre folk til å ikke endre livsstil for å bli mer sunne. Jeg postet et bilde i den andre tråden i februar før jeg ble syk. Det er ikke så stor forskjell på meg nå og da :) Edit: Bilde til vestre er fra i dag, og bilde til høyre er det jeg postet i februar.

treningsbilde_2.jpg

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nordavind
23 minutter siden, Silfen skrev:

Busser.  Sol i Bergen i dag så må jo ut en liten tur. rsz_img_20170601_204329.thumb.jpg.8228a484ece10fb0feeb7ff3d121285a.jpg

Fin 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sugemerke
6 timer siden, Cyrus skrev:

IMG_20170531_201910_079.thumb.jpg.6b674afc45d205c491046fe11fa05b71.jpg

Gårsdagens dessert in the making 😄

Du slår meg egentlig ikke som en mann med veggord. Du overrasket meg der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus
14 minutter siden, Sugemerke skrev:

Du slår meg egentlig ikke som en mann med veggord. Du overrasket meg der!

Joa jeg har det ganske så hjemmekoselig 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Cyrus
11 minutter siden, Charlotteul skrev:

:svett:

Ja det er varmt hos meg også. Det er derfor jeg stort sett går uten trøye 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2017 den 13.35, Cyrus skrev:

Gårsdagens dessert in the making 😄

Sånn protein- pannekakepulver. Hvor selges det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus
38 minutter siden, Sola de skrev:

Sånn protein- pannekakepulver. Hvor selges det?

Den der er fra North Nutrition og selges på bodypower. Det er de beste proteinpannekakene jeg har fått tak i hvertfall. God smak, og enkle å tilberede mtp at de ikke svir seg fast og går i oppløsning. (Jeg er ikke sponset, bare veldig fornøyd med produktet) 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...