Dr. A. Kula Skrevet 29. mai 2017 #701 Del Skrevet 29. mai 2017 1 time siden, skruf skrev: Merkelig. Jeg rapporterer inn innlegget mitt så får mod sjekke det. Bildet viser ikke. Så jeg har ikke fått sett det. Det er vanlig at bilder kan henge igjen hos de som har sett det, også etter at det er fjernet, men nye vil ikke kunne se det. Og jeg så det ikke før Yme postet i går. Bildet ligger altså igjen i nettleserens minne (cache) hos de som har sett det en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 29. mai 2017 #702 Del Skrevet 29. mai 2017 28 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Bildet viser ikke. Så jeg har ikke fått sett det. Det er vanlig at bilder kan henge igjen hos de som har sett det, også etter at det er fjernet, men nye vil ikke kunne se det. Og jeg så det ikke før Yme postet i går. Bildet ligger altså igjen i nettleserens minne (cache) hos de som har sett det en gang. Ah, da forstår jeg mere! Takk Hilsen datadusten Skruf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 1. juni 2017 #703 Del Skrevet 1. juni 2017 Åhh, typisk at de stenger den andre tråden når jeg endelig har fått fart på treningen igjen etter 3 måneder med virus. Jeg får vel ikke lov til å poste treningsbilder her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 1. juni 2017 #704 Del Skrevet 1. juni 2017 40 minutter siden, Minesveiper skrev: Åhh, typisk at de stenger den andre tråden når jeg endelig har fått fart på treningen igjen etter 3 måneder med virus. Jeg får vel ikke lov til å poste treningsbilder her? Joda! De er jo ikke akkurat kjappe med modereringen. Godt at du er tilbake på trening igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 1. juni 2017 #705 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) 1 time siden, canacas skrev: Joda! De er jo ikke akkurat kjappe med modereringen. Godt at du er tilbake på trening igjen Jah, det er digg Vært tilbake i trening ca 2-3 uker nå og er ikke langt unna der jeg var styrkemessig Vi får vel bare prøve da og se om det er innenfor regelverket. Så det er ikke lov å kommentere eller vurdere selve kroppene på bildet. Mitt mål har vært å gå fra å være sykelig tynn til å bli normalvektig noe jeg har klart Jeg har egentlig aldri hatt noen komplekser for kroppen min, men jeg ønsket å bli sunn og normalvektig. Det er greit at kg ikke ønsker å bidra til kroppspress, men det er like gale å oppfordre folk til å ikke endre livsstil for å bli mer sunne. Jeg postet et bilde i den andre tråden i februar før jeg ble syk. Det er ikke så stor forskjell på meg nå og da Edit: Bilde til vestre er fra i dag, og bilde til høyre er det jeg postet i februar. Endret 1. juni 2017 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. juni 2017 #706 Del Skrevet 1. juni 2017 Er etterbildet til venstre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 1. juni 2017 #707 Del Skrevet 1. juni 2017 15 minutter siden, Silfen skrev: Er etterbildet til venstre? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. juni 2017 #708 Del Skrevet 1. juni 2017 Ser veldig bra ut, godt jobbet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. juni 2017 #709 Del Skrevet 1. juni 2017 Busser. Sol i Bergen i dag så må jo ut en liten tur. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 1. juni 2017 #710 Del Skrevet 1. juni 2017 Fine folk @Minesveiper og @Silfen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. juni 2017 #711 Del Skrevet 1. juni 2017 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 1. juni 2017 #712 Del Skrevet 1. juni 2017 23 minutter siden, Silfen skrev: Busser. Sol i Bergen i dag så må jo ut en liten tur. Fin 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 2. juni 2017 #713 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) Gårsdagens dessert in the making 😄 Endret 19. juni 2017 av Cyrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 2. juni 2017 #714 Del Skrevet 2. juni 2017 23 timer siden, Silfen skrev: Ser veldig bra ut, godt jobbet. Takk du også. 23 timer siden, canacas skrev: Fine folk @Minesveiper og @Silfen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 2. juni 2017 #715 Del Skrevet 2. juni 2017 6 timer siden, Cyrus skrev: Gårsdagens dessert in the making 😄 Du slår meg egentlig ikke som en mann med veggord. Du overrasket meg der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 2. juni 2017 #716 Del Skrevet 2. juni 2017 14 minutter siden, Sugemerke skrev: Du slår meg egentlig ikke som en mann med veggord. Du overrasket meg der! Joa jeg har det ganske så hjemmekoselig 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotteul Skrevet 3. juni 2017 #717 Del Skrevet 3. juni 2017 12 timer siden, Cyrus skrev: Gårsdagens dessert in the making 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 3. juni 2017 #718 Del Skrevet 3. juni 2017 11 minutter siden, Charlotteul skrev: Ja det er varmt hos meg også. Det er derfor jeg stort sett går uten trøye 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. juni 2017 #719 Del Skrevet 3. juni 2017 På 2.6.2017 den 13.35, Cyrus skrev: Gårsdagens dessert in the making 😄 Sånn protein- pannekakepulver. Hvor selges det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 3. juni 2017 #720 Del Skrevet 3. juni 2017 38 minutter siden, Sola de skrev: Sånn protein- pannekakepulver. Hvor selges det? Den der er fra North Nutrition og selges på bodypower. Det er de beste proteinpannekakene jeg har fått tak i hvertfall. God smak, og enkle å tilberede mtp at de ikke svir seg fast og går i oppløsning. (Jeg er ikke sponset, bare veldig fornøyd med produktet) 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå