Gjest Bruker115236 Skrevet 8. mai 2017 #501 Del Skrevet 8. mai 2017 10 minutter siden, Alja skrev: Åh kjære Gud, gi meg styrke! ❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 8. mai 2017 #502 Del Skrevet 8. mai 2017 Come on, folkens! Hiv dere på bildebonanzaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mai 2017 #503 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) 1 minutt siden, Alja skrev: Come on, folkens! Hiv dere på bildebonanzaen! Tråden har vært ganske død de siste månedene, virker som at dens glansdager er over /: Endret 8. mai 2017 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 8. mai 2017 #504 Del Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Tråden har vært ganske død siste månedene, virker som at dens glansdager er over /: Så kjedelig. Man ser jo at folk er inne å lusker litt, men ingen legger igjen noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 8. mai 2017 #505 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) - Endret 8. mai 2017 av Liima 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 8. mai 2017 #506 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) 1 time siden, Liima skrev: Så pen du er😍 Endret 8. mai 2017 av Bruker115236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mai 2017 #507 Del Skrevet 8. mai 2017 1 minutt siden, Alja skrev: Så kjedelig. Man ser jo at folk er inne å lusker litt, men ingen legger igjen noe Husker før og at det var ukentlig krangling i tråden Den andre tråden nådde jo over 20 tusen innlegg med, sykt å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 8. mai 2017 #508 Del Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, Liima skrev: Utrolig pen! Hvordan har du klart å få så fyldige bryn? Eller er du blessed fra naturens side, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mai 2017 #509 Del Skrevet 8. mai 2017 2 minutter siden, Liima skrev: En solstråle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 8. mai 2017 #510 Del Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Husker før og at det var ukentlig krangling i tråden Den andre tråden nådde jo over 20 tusen innlegg med, sykt å tenke på Ja det er litt vilt å tenke på hvor stor aktivitet det faktisk var. Kanskje det skyldes at Jodel har blitt poppis og tatt over mye av de yngre kg tilhengerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 8. mai 2017 #511 Del Skrevet 8. mai 2017 1 time siden, Alja skrev: Siden det var så lenge siden sist! Fra et par dager siden, det var sikkert 20 grader og full sol her. Jeg kosa meg for å si det mildt! 19 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Siden det var så mye aktivitet i dag, så kan jeg slenge med et bilde fra sist helg😁 GOSH!! + @Silfen, men usikker på om det er innafor å goshe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mai 2017 #512 Del Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, Alja skrev: Ja det er litt vilt å tenke på hvor stor aktivitet det faktisk var. Kanskje det skyldes at Jodel har blitt poppis og tatt over mye av de yngre kg tilhengerne. Til slutt i framtiden så er det bare vi pre 2000 folk som er igjen og sitter og skravler om gamle dager når vi var ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 8. mai 2017 #513 Del Skrevet 8. mai 2017 @kisskissbangbang, deg har jeg savnet! Legg ut du og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 8. mai 2017 #514 Del Skrevet 8. mai 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Til slutt i framtiden så er det bare vi pre 2000 folk som er igjen og sitter og skravler om gamle dager når vi var ung Haha, ja. Fare for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 8. mai 2017 #515 Del Skrevet 8. mai 2017 1 minutt siden, Alja skrev: Utrolig pen! Hvordan har du klart å få så fyldige bryn? Eller er du blessed fra naturens side, kanskje? Takk dere! Det jeg gjør er å farge de med sånn hjemmefarge og ikke nappe de. Jeg er en pyse når det gjelder napping! Men tusen takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mai 2017 #516 Del Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, Alja skrev: Haha, ja. Fare for det Bare lurer, vet ikke om det er jeg som husker feil men hadde du svart hår før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 8. mai 2017 #517 Del Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Bare lurer, vet ikke om det er jeg som husker feil men hadde du svart hår før? Svart, mørkebrunt. Kall det hva du vil. Those days are over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mai 2017 #518 Del Skrevet 8. mai 2017 Håper dette er et tegn på mer aktivitet her framover, synes det var så koselig den gang det var det i den andre tråden og man også pratet og hygget seg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mai 2017 #519 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) 1 minutt siden, Alja skrev: Svart, mørkebrunt. Kall det hva du vil. Those days are over! Du er et steg nærmere å se ut som Blake Lively nå Endret 8. mai 2017 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 8. mai 2017 #520 Del Skrevet 8. mai 2017 1 time siden, Alja skrev: Siden det var så lenge siden sist! Fra et par dager siden, det var sikkert 20 grader og full sol her. Jeg kosa meg for å si det mildt! Ser ut som du koser deg! Fin du 24 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Siden det var så mye aktivitet i dag, så kan jeg slenge med et bilde fra sist helg😁 Hallo der Veldig moro å stikke innom tråden, og se så mange kjente ansikt. Flotte jenter og damer @Silfen @Severus @Liima Og @dillyduzit Så flott ansikt du har! Som en kommenterte, så ser det mer ut som fregner 😊 Uansett, så er du pen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå