Gå til innhold

Bildetråden + litt fjas (Les reglene)


Gjest Bruker115236

Anbefalte innlegg

Hipparchia skrev (3 minutter siden):

Jeg beklager, jeg siktet ikke til kropp men skjegget. Hadde aldri skrevet den kommentaren hvis det ble tolket slik! 

Jeg ble overrasket over den reaksjonen, jeg tok ditt innlegg som et kompliment til han :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hipparchia
Cid skrev (13 minutter siden):

Jeg ble overrasket over den reaksjonen, jeg tok ditt innlegg som et kompliment til han :) 

Bra! Det var det den var ment som. Han har også et snilt smil. Det er synd hvis han slutter å legge ut bilde. Han er jo en av de som har holdt denne tråden i gang med et stort smil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipparchia skrev (9 minutter siden):

Bra! Det var det den var ment som. Han har også et snilt smil. Det er synd hvis han slutter å legge ut bilde. Han er jo en av de som har holdt denne tråden i gang med et stort smil. 

Jeg synes sånt skjegg ser fint ut 😄 skulle ønske jeg klarte å få sånn skjegg, lar jeg mitt vokse mye så ser jeg mer ut som en varulv 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/31/2022 at 8:08 PM, padawan said:

Dette er andre posten jeg får som kommenterer størrelsen min i denne tråden så dette blir (antageligvis) siste bildet mitt på dette forumet. 

Det er synd om du gjør. Du har et veldig likandes vesen og når jeg har sett bilder av deg blir jeg alltid veldig glad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucius skrev (5 minutter siden):

Det er synd om du gjør. Du har et veldig likandes vesen og når jeg har sett bilder av deg blir jeg alltid veldig glad. 

Tror ikke folk har ment å være frekk, heller han som misforsto :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lucius skrev (2 minutter siden):

Det er lett å gjøre det på nett. 

Jeg mistet litt lysten til å henge i denne tråden egentlig etter vi alle fikk kritikk for å ikke poste bilde av oss selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Cid skrev (18 minutter siden):

Jeg mistet litt lysten til å henge i denne tråden egentlig etter vi alle fikk kritikk for å ikke poste bilde av oss selv

Kan fortsatt ha det gøy, jeg driter i hva folk synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (1 minutt siden):

Kan fortsatt ha det gøy, jeg driter i hva folk synes.

Men jeg synes det er kjekkere i Snapchat avatar tråden nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

14 minutter siden, Cid said:

Jeg mistet litt lysten til å henge i denne tråden egentlig etter vi alle fikk kritikk for å ikke poste bilde av oss selv

Vel, et bilde av slik man føler fremstiller en selv er og et bilde av en selv, tenker jeg. 
Det her er nærmeste Lucius kommer av seg selv, i form av iOS er: 1488BC5E-DD8F-449A-A6C2-473693F13019.thumb.jpeg.48d71de89c879a5130e62940bfb17536.jpeg

Cape fordi det er kjølig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucius skrev (1 minutt siden):

 

Vel, et bilde av slik man føler fremstiller en selv er og et bilde av en selv, tenker jeg. 
Det her er nærmeste Lucius kommer av seg selv, i form av iOS er: 1488BC5E-DD8F-449A-A6C2-473693F13019.thumb.jpeg.48d71de89c879a5130e62940bfb17536.jpeg

Cape fordi det er kjølig. 

Herlig 😄 Jeg synes Snapchat avatarer er så stilige :) mens Facebook avatarer synes jeg er creepy :P prøvde å lage meg selv der men måten figurene ser ut er bare creepy o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse



Lar dette ligge ute så lenge som jeg tør.

Turte ikke lengre! :ninja:

Endret av AliceNextDoor
  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AliceNextDoor skrev (13 minutter siden):

1484896753_Tjme0061.jpg.692134805da08a0f6c984b3be81f628f.jpg

Lar dette ligge ute så lenge som jeg tør.

Så fin 😄 du minner meg faktisk veldig om en skuespiller fra en serie jeg så på som tenåring, The Tribe :) Antonia Prebble, og det er ment positivt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (8 timer siden):

Så fin 😄 du minner meg faktisk veldig om en skuespiller fra en serie jeg så på som tenåring, The Tribe :) Antonia Prebble, og det er ment positivt :) 

Takk skal du ha. :) Jeg er ikke sikker på hvem det er, er det en gammel serie?

Kvakkekyllingen skrev (6 timer siden):

Så flott 🤩

Takk for det. :) Men jeg vil påpeke at bildet er et par år gammelt da.
 

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Wow😃

Hehe, så veldig wow er det vel ikke, men wow til den dyktige fotografen. ;) (Som jeg ikke husker hvem det var)

Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Åh er så mange jeg har lyst til å se slo det meg nå..🙂

Det har jeg tenkt mange ganger her på forumet.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...