AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Vi har vårt barn på SFO 30-45 min hver morgen, men den siste tiden har det flere ganger bare stått en lapp på døra der om at ungene må gå til bhg som ligger i samme bygg. Jeg visste ikke dette før vårt barn sa det selv (h*n går inn fra p-plassen alene), men nå så jeg i dag tidlig at det var helt mørkt i lokalene til SFO, så da skjedde sikkert det samme i dag også. Barnet vårt sa bare at det ikke gjorde noe fordi de bare gikk inn til bhg slik det sto på døra, men jeg reagerer på at dette nå ser ut til å skje flere dager uten at vi foreldre får beskjed. Vi betaler jo for et tilbud, og jeg aner jo ikke om personalet i bhg har oversikt over hvilke barn som er på SFO etc. Men jeg overreagerer kanskje? Tenkte kanskje å høre med rektor på en fin måte om hva dette handler om (forstår jo at de kan få sykdom hos personalet innimellom og da er det jo bedre at de får være i bhg enn at SFO bare stenges, men hvis det er mer systematisk over tid, mener jeg vi bør få beskjed). For ordens skyld; jeg så til at barnet mitt kom seg inn i dag, og visste også at døra inn til skolen var åpen, så ingen bekymring sånn sett, men det er ikke dette vi forventer av SFO.. Anonymkode: e6a03...ec8
ekkoet Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Det finnes ikke SFO-personale i bhg da? At de bare stenger SFO og går inn i bhg istedenfor? Hvis du skal ringe til SFO for å gi en beskjed, hvor kommer du da?
Hoppsi Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 (endret) hvis du lurer på dette kan du jo ringe SFO leder nå med en gang så får du svar på hvorfor dette skjer😉 Det hadde jeg gjordt. Endret 24. oktober 2016 av Hoppsi
Rararara Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Dette må selvfølgelig foreldrene informeres om ja!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har vårt barn på SFO 30-45 min hver morgen, men den siste tiden har det flere ganger bare stått en lapp på døra der om at ungene må gå til bhg som ligger i samme bygg. Jeg visste ikke dette før vårt barn sa det selv (h*n går inn fra p-plassen alene), men nå så jeg i dag tidlig at det var helt mørkt i lokalene til SFO, så da skjedde sikkert det samme i dag også. Barnet vårt sa bare at det ikke gjorde noe fordi de bare gikk inn til bhg slik det sto på døra, men jeg reagerer på at dette nå ser ut til å skje flere dager uten at vi foreldre får beskjed. Vi betaler jo for et tilbud, og jeg aner jo ikke om personalet i bhg har oversikt over hvilke barn som er på SFO etc. Men jeg overreagerer kanskje? Tenkte kanskje å høre med rektor på en fin måte om hva dette handler om (forstår jo at de kan få sykdom hos personalet innimellom og da er det jo bedre at de får være i bhg enn at SFO bare stenges, men hvis det er mer systematisk over tid, mener jeg vi bør få beskjed). For ordens skyld; jeg så til at barnet mitt kom seg inn i dag, og visste også at døra inn til skolen var åpen, så ingen bekymring sånn sett, men det er ikke dette vi forventer av SFO.. Anonymkode: e6a03...ec8 Dette er ikke rektors bord. SFO- leder derimot Anonymkode: 44cbe...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #6 Skrevet 24. oktober 2016 Om tilbudet gis i bhg eller på SFO er ikke så farlig, så lenge tilbudet er godt, men det bør jo informeres om. Kan alle barna som går på SFO lese godt nok til at de forstår hva lappen betyr? Anonymkode: bea18...8a4 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #7 Skrevet 24. oktober 2016 Min kan ikke lese godt nok til at han hadde kunnet lese seg frem til beskjeden. Men så følger jeg han alltid helt in og ser til at han er sett og registrert kommet. Merkelig av SFO å henge en lapp på døra hvis de mener barna skal finne ut av det selv... Anonymkode: c69fe...fa1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #8 Skrevet 24. oktober 2016 Du bør kunne kreve at SFO sender en felles e-post til alle foreldre om dette den første dagen slikt som dette skjer. Hva hvis det var en 1. klassing som kom dit alene, som ikke hadde knekt lesekoden enda,og som ikke forstod hva som stod på arket for eksempel? (Håper selvsagt at alle førsteklassinger blir levert helt frem, men foreldre er så ulike på det viset). Anonymkode: e6223...17e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå