Gå til innhold

Spontanabort?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en 27 år gammel kvinne som lurer på om jeg har hatt en spontanabort. Jeg opplever at alle symptomene stemmer. Jeg hadde smerter i rygg og magen, og jeg blødde kraftig, og varte i syv dager (jeg har svak mensen uten smerter som varer i 2-3 dager normalt). Jeg opplevde også at blodet ikke var som vanlig. Dette var også på et tidspunkt jeg ikke skulle ha hatt mensen. Jeg har aldri mellomblødninger eller slikt.

Det som får meg til å tvile er at jeg går på p-piller (og har tatt samme pillene i tre år). Jeg var veldig slurvete med dem ca 3-4 uker før dette hendte. Så er det da mulig, eller umulig? Det andre som får meg til å tvile er alderen min. Har lest på nett, og virker som dette sjelden hender yngre kvinner. 

Føler meg uvel og har masse tanker i hodet...

Anonymkode: 6d189...7af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo mulig. Vet ikke hvordan du kan få sjekket om det stemmer, uten å eventuelt få en gynekologisk undersøkelse. 

Skrevet

Jeg vet ikke ang p pillene men jeg tror det er for tidlig etter samleie å få spontan abort siden egget befruktes jo ikke før eggløsning ? Du kan måle hcg nivå på blodprøve å se hormonnivået ditt om du har vært gravid eller pillen fungerer optimalt 

Anonymkode: 453bb...2b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...